hoi dames Ik geef mijn meisje nu al ruim 7 maanden BV op verzoek, volledig live want met kolven krijg ik er echt niets uit en ze is ook een flesweigeraar. Nu ben ik afgelopen week ziek geweest en heeft ze dus een MEGA kloof gedronken, het is echt gewoon een hele diepe snee onderaan mn tepel iedere keer als ik haar moet voeden zit er net een beetje een korstje op en na het drinken lijkt het wel iedere keer dieper te worden Ik heb ik het begin ook kloven e.d. gehad en toen werkte Purelan heel goed. Maar nu helpt dit dus niet. Wie o wie heeft DE tip? Het doen echt zoooooooon pijn!
Is het een idee om een paar dagen een tepelhoedje te gebruiken, die zal misschien over de kloof heen zitten, misschien dat het dan sneller heelt.
Wat super vervelend! En erg pijnlijk... Het zou heel goed spruw kunnen zijn, ook al heeft je kindje miss verder geen symptomen. Je zou eens Miconazolcreme kunnen proberen, vrij verkrijgbaar bij de apotheek en volgens mij zelfs bij de drogist. Sterkte!
geen idee of het spruw is, het is echt een dikke snee in mn tepel! En dan aan de onderkant. Ik denk zelf dat ik (toen ik ziek was) haar verkeerd heb aangelegd of niet door had dat ze zat te mummelen. Doet iig heeeeel veel pijn!!! Ik zal mn tepelhoedje is opzoeken (we zijn verhuisd dus geen idee waar die is) maar weet niet of ze daar in trapt
Door die kloof en je verminderde weerstand kan een schimmel heel makkelijk je borst ingaan, en dat verklaart waarom de kloof niet kan helen. Echt, ik zou die creme proberen!
Nee, da's geen goed idee. Tepelhoedje is een heel andere drinktechniek en bij verkeerd gebruik kunnen ze ook nog eens kloven veroorzaken of erger maken. Beter is om heel goed op het aanleggen te letten, en eventueel in een andere houding te laten drinken. Een kind dat goed drinkt drinkt een kloof dicht en niet open. Daarnaast, spruwbehandeling kan geen kwaad als een kloof ook na goed aanleggen binnen een dag of twee niet weg is.
Bedankt Ik dacht dat je spruw echt moest zien. Ik ga er morgen meteen ff voor kijken! Andere houding ben ik ook gaan doen, nu rugby (normaal altijd madonna) Er komt ook helder gelig vocht uit het wondje... kan dit een onsteking zijn?
Nou ik ben naar de appotheek geweest voor die creme maar daar werdt mij nadrukkelijk verteld dat dat niet met BV samen mag... Zei adviseerde me ff naar de HA te gaan (maja die is er vandaag niet dus dat wordt na de feestdagen pas weer)