Meid denk goed om jezelf, ik was precies zo. Doorgaan omdat je moest, omdat anders de boel in duigen zou vallen. En dan nog een hele rot periode moeten verwerken enz enz. Ik ben doorgegaan en het heeft uiteindelijk geleid tot een burn out op mijn 27ste! Ik snap dat je het allemaal perfect wil doen, wilt werken en laten zien dat je het allemaal kan handelen. ( volgens mij was je ook vrij jong moeder toh?). Maar echt perfect bestaat niet, het is niet erg om aan je eigen gevoel toe te geven en even bij de pakken neer te zetten. Je zoontje heeft ook niks aan een mama die zich rot voelt.
uhm simpel een oppas zoeken, in de bijstand lijkt me geen optie, zeker niet op de lange baan, werkeloos worden geloof me dat is ook geen fijne oplossing, (spreek uit ervaring helaas) geloof me, ik zou echt alles er aan doen om dus wel die avond op te lossen, zodra je dat opgelost hebt en je in de nieuwe functie kan gaan werken zal er heel veel van je afvallen, ziek melden betekend einde contract, en ww uitkering is echt weinig en kort, kost dus ook veel geld. er zijn veel gastouders die ook wel savonds oppassen, 1 avond in de week overleeft je zoontje het wel dat je hem uit zijn slaap ophaalt en thuis weer in bed legt. sterkte met je dilemma,
Ik heb jarenlang als particuliere oppas gewerkt (zwart, via marktplaats) en heb ook vaste avonden gehad bij verschillende gezinnen. Het lijkt me dat het wel mogelijk zou moeten zijn om een betrouwbare oppas te vinden voor een vaste avond in de week? Heel veel sterkte meis, ik hoop dat je snel beter in je vel zit dan nu!