Goedemorgen allemaal Gister posi getest met een kruidvat 2 voor 5 euro. Lichte maar zichtbare lijn, vandaag nog een keer gedaan en het streepje is tegen het licht net te zien maar veel lichter dan gister.. Iemand dit ook nog gehad en bleek toch nog zwanger? Het is natuurlijk nog zoooo vroeg...
ik zie dat je in iedergeval nog 5dagen voor je NOD zit! dus houd moet!mss heb ej gisteren avond veel gedronken waar door je urine minder is. en emis hou je als je blieft niet al teveel vast aan de test het schijnt dat namelijk meer dan 30% van de zwangerschappen voor NOD niet goed gaat. hopelijk test je over 5dagen vet positief!! liefs
hoi, ik heb dat ook, heb van de week paar keer getest, de ene dag was ie licht positief, en de andere dag weer bijne geen lijntje te zien, maar heb van de week 2 testen gehad waarbij ik een duidelijk licht streepje zag, ik voel me ook zwanger, gisteren had bij mijn ochtend urine licht roze uitvloeiing, en daarna was het weg, terwijl eigenlijk mijn nod moet komen, morgen zou de dag zijn dat ik het echt duidelijk zou moeten kunnen zien, die uitvloeiing zou van de innesteling kunnen zijn, want normaal als ik bloedverlies zet het altijd door, en heb nu ook lichte steken in onderbuik, maar geen bloedverlies, dus morgen ga ik weer testen, en ben benieuwd, maar heb jij ook zwangerschapsverschijnselen, mijn borsten zijn zeer gevloelig, en zie de aders op mijn borsten heel goed. succes, zal voor je duimen.
Hoi hoi, ja ik weet dat het nog heel vroeg is... Ik heb wel last van dingen.. last van de zijkant van mn borsten (had ik bij mn eerste ook), en beetje vaag misselijk af en toe.. opeens pukkels in mn gezicht... Ik hoop dat het morgen weer iets duidelijker is.. dit is niet gepland maar wel gewenst zeg.. zou het wel weer heel erg vinden als er dan nog iets misging.. Wat dat aangaat ook gewoon stom dat vroege testen.. maar ja dat leed is nu al geschied..