Zo, even een schopje omhoog! Morgen is d-day. Dan mag ik op sollicitatiegesprek komen. Kan weinig misgaan, die 9 uur had ik zowiezo al gegarandeerd gekregen. Maar morgen worden er dus handtekeningen gezet én weet ik of die handtekening onder 9 uur of fulltime contract staat. Zenuwachtig ben ik niet echt maar het zit wel de hele tijd in mijn kop. Ook het geregel daarna; gastouder weer inschakelen, registratie weer doen, KOT aanvragen en uitzoeken (want tsja.. straks heb ik 9 uur contract bijv. maar werk ik meer uren vanwege gaten in planning, hoe werkt dat dan weer met toeslag en zo?) Ondertussen zijn er hier ook berichten geweest over mijn vriend; ff heel kort door de bocht hoor. Beperking mag er definitief af, wanneer precies is nog niet helemaal duidelijk. Zou ergens deze week zijn maar advocaat moet ook nog wachten op een datum. Behalve dat zijn er hier nog twee agenten over de vloer geweest, getuigenverklaring afgelegd. Hebben ze weinig aan gehad denk ik.. Het was wel heel duidelijk dat ze wat meer informatie bij mij los wilden krijgen. Tsja, ik weet niet veel dus ze hadden er niet echt iets aan. Maargoed, het zit in het dossier, wat ze er verder mee willen... geen idee! Tygo heeft nog wel even subtiel de veters van een van de agenten losgetrokken * edit; vergeet erbij te vermelden dat zodra de beperking eraf is mijn schoonouders naar de advocaat mogen. Dan krijgen ze alle details te horen en weten we dus waarom mijn vriend vastzit, wat er wel (of niet..) aan bewijs is, wat hij nou gedaan heeft (of niet..) en wat er verder nog gaat gebeuren.
Oei, wat spannend weer zeg! Fijn dat je iig snel meer duidelijkheid hebt! Ik hoop nog steeds voor je dat alles heel erg mee valt en je snel weer kan genieten samen met je 2 mannen! O, en ik duim voor je voor de baan. Meer uren zou fijn zijn!
Hoppa! Aangenomen voor 12 uur per week. Weinig maar wel meer als waar ik rekening mee hield. Vier dagen per week drie uurtjes werken. Gaat voornamelijk om schoonmaak en straks als er gaten in planningen zijn kan ik die opvullen. Maar... het is maar voor een half jaar. Hoofdkantoor deed een beetje lastig vanwege mijn leeftijd. Na dat half jaar is er nog geen duidelijkheid, hij kon me dat echt niet geven. Teamleidster van mijn beste vriendin zei al wel dat de manager nu natuurlijk veel vakantiekrachten heeft en die vallen straks weg. Heft hij nog geen rekening mee gehouden en ZIJ gaat proberen het gaat dat dan bij het kassa-team valt door mij op te laten vullen. Ze zal dan proberen mij daar extra uren te geven zodat ik mijn contracturen naar boven kan/mag schroeven. Er is dus uitzicht op meer maar zekerheid is er niet. Enfin... voor een half jaar zit ik voorlopig goed!!
Wat super zeg! Gefeliciteerd!! Hehe, eindelijk komt er weer wat goed nieuws binnen druppelen! Ben blij voor je!
Wat fijn voor je dat je in ieder geval 'n half jaar vooruit kunt. Weet je al iets meer over je vriend?
Gefeliciteerd met je baan, beter iets dan niets meis. Dikke duim voor jou en hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid over je vriend.
Je hebt wel recht t/m 27 jaar op een wij uitkering. Kijk daar eens naar die heb ik vorig jaar gehad toen mijn man vastzat. Het is niet veel ik had 700 euro voor een maand. Ik was toen 20 jaar. Kwam ik niet van rond. maar me huis werd niet afgepakt omdat ik toch de huur kon betalen. Ik mocht er bij leren of werken als ik datwilde maar dat kon iet omdat ik zwanger was en in de shit zat hebben ze me hier vrijstelling van gegeven. Ik heb die uitkering voor een half jaar gehad. Je krijgt af en toe wel controle of er niemand bij je in huis woont. Ik heb dat 1 keer gehad voor ik de uitkering kreeg. Succes en heel veel sterkte. Wat heb jij veel te verduren meid.
Dag Noukje, Hoe is het nu met je? ik kan het andere topic van jouw niet meer vinden. En heb je al contact met je vriend mogen hebben? Gr. Damali