Dit is de tweede maand dat wij bezig zijn en ik zit nu rond mijn vruchtbare periode ik ging net douche en voelde of ik nog van dat vruchtbare slijm had maar ik voelde wat anders wat ik nog nooit eerder gevoeld heb namelijk een soort langwerpige knobbel ik kon hem een beetje bewegen ik dacht misschien is dit mijn baarmoeder hals ofzo? En hoe kan ik die ineens nu voelen? Misschien weten jullie wat en of het normaal is voordat ik de huisarts bel word er een beetje zenuwachtig van
Dat zal idd je baarmoedermond/hals zijn geweest wat je voelde. Je baarmoedermond veranderd qua positie in je cyclus, dus daarom zit ie niet altijd op dezelfde plek. Geen zorgen maken dus! Wellicht omdat je met begonnen bent met zwanger worden, voel je ineens allemaal dingen die je eerst nog niet voelde Succes met zwanger worden
Dankjewel voor je reactie alleen ik ging net voor de zekerheid voelen tis niet de buik kant maar rug kant is dat het dan nog steeds?
Age 25 - Entire Cycle | Beautiful Cervix Project Daar is een fotoreportage van iemands baarmoedermond, gedurende de cyclus. Beetje ranzige fotos, maar het geeft wel enorm veel inzicht dus niet kijken als je aan het eten bent ofzo. Haha