Niet normaal!!! WAAROM moet dit..... Vind het echt vreselijk voor je lieverd en leef ontzettend met je mee. Denk je EINDELIJK blij te kunnen zijn en dan gebeurt dit! Heeft je ongi erg doorgezet....ik wil je absoluut geen valse hoop geven, maar je leest wel vaker bloedverlies en dan toch zwanger. Wat hoop ik dit van harte..... Knuffel elkaar maar goed vandaag! Sterkte Een mega dikke knuffel van Elvira, die ook al wat rondjes meedraait....
Natas, wat erg . Heel veel sterkte hoor!! En ik hoop ook op wat Elvira hierboven schreef voor je! duim nog even voor je hoor!!
he meis het is wel weer teleurstellend voor jou, maar ik ken ook iemand die teste ook licht positief en werd ook ongi, maar ze bleek achteraf gewoon zwanger te zijn. en ze werd de eerste 2 maand van haar zwangerschap 2 keer ongi. ik hoop zo voor je dat het eindelijk een keer raak is meis. liefs sandra.
Wat vreselijk naar voor je meisje...dit kan gewoon niet!! Ik kan je niet verder troosten, maar leef wel erg met je mee....
ik wil nooit iemand overbodig hoop geven, maar ik weet niet of je wel eens mijn reactie's gelezen heb dat ik bij beide gewoon tot 2x toe ongesteld ben geworden, denk dat als ik toen heel snel een test had gedaan deze ook positief zou zijn geweest maar ik ben gewoon nog 2x ongesteld geworden, wie weet is dat bij jou ook zo meid...gooi er nog eens een test tegenaan zou ik zeggen.. in ieder geval heel heel veel succes meid
Maar gingen die ongies ook gepaard met buikpijn? want ik heb gewoon buikpijn? Natuurlijk zou ik willen dat het zo zou zijn, maar ik ga er van uit dat het niet zo heeft mogen zijn..
Natasja wil jou langs deze weg ook gewoon een dikke knuffel geven en misschien toch nog een klein kiertje openlaten vr je de deur v deze maand achter je sluit... temp nog even id hoogte houden en als het nt teveel bloedverlies is is er toch misschien nog een sprankeltje hoop ! In ieder geval ik leef met je mee xxx LIefsxxx
ik wil je geen hoop geven, maar zou toch vandaag of morgen nog een keer testen. Je moet er vanuit gaan dat het negatief wordt, maar gezien je temp en de andere 2 positieve testen heb ik nog een beetje hoop voor je. maar er niet vanuit gaan, dan valt het minder tegen. Ik hoop het echt voor je!!!!
Natas, nee! Ik had het zo voor je gehoopt, en dan dit! Wat klote voor jullie!!! Ik denk aan je meid en ik blijf duimen voor een echte dubbele streep voor je. Liefs, Anouk.