Wat lees ik nou weer meis Ik zou het niet al te snel opgeven meis Mijn mams is ook gewoon een paar maanden ongi van mij geweest en toch zwanger Ik lees het hier ook zo vaak Ik zou in ieder geval proberen rustig aan te doen en van de week nog eens te testen Ik duim keihard voor je dat je heerlijk zwanger mag zijn!!
Lieve natasja, Zoals vele al zeiden niet teveel hoop maar kijk wel even hoe het de komende uren zich gaat ontwikkelen!! Ik heb ook een collega gehad die dit had maar toch zwanger bleek??? Als je temp hoger blijft...hoeveel bloedverlies heb je? Daarbij is het gewoon niet eerlijk! maar ik probeer altijd iets positiefs te vinden in een klote situatie.. en je hebt nu wel gezien dat je lichaam het kan hoe het ook afloopt! sterkte meis en ik ga voor je duimen brand een kaarsje voor je! kus nina
Hee Natas, We hebben elkaar al gesproken maar ik wil je hier ook nog even zegen dat ik het echt heel erg naar vind voor jullie Ik hoop nog steeds en ik duim nog steeds dat het bloedverlies stopt, en je temp hoog blijft en je test met een paar dagen vet positief is. het is jullie zo gegunt! Houd moed he Natas, Liefs en een dikke knuffel op afstand van mij,
sjee wat een naar nieuws....echt niet leuk. Ik hoop dat het allemaal goedkomt en je snel duidelijkheid hebt. groetjes Pientje
Lieve Natasja, Ow wat had ik het je gegunt, en nog steeds hoor. Ik zal voor je duimen, dat het toch positief eindigt. Ben even niet actief op de site, omdat ik al zolang telleurgesteld ben, en er even niet zoveel aan wil denken. Voor alle andere meiden, succes met het klussen. Liefs Jetje
heel veel sterkte!!!!!!! ga hard voor je duimen dat de verhalen van hierboven voor jouw ook t geval zijn. big hugs radna
Ik weet niet wat ik hier nog aan toe moet voegen.... Maar ook van mij heel veel sterkte en wie weet...... Dikke Kus, XXAnna
Owwww Natas,wat vind ik dit naar voor je! :sad: Ik wens je veel sterkte toe en blijf toch een klein beetje voor je hopen meid!
hoi natas, ik wil je even heel veel sterkte wensen en ik hoop voor jou dat het je binnenkort wel gegund mag zijn. liefs natascha
Ik wens je heel veel sterkte lieverd, ik duim net zo hard met de anderen mee, voor 2 dikke streepen, voor je.. knuffels en veel liefs
Ik krijg er helemaal kippevel van Natas!! Wat rot voor jullie zeg Ik hoop voor jullie dat het heeeeeeel snel echt raak is, want het is je van harte gegund meid!!!! Sterkte...
Lees nu pas je berichtje. Het leven kan zo hard en oneerlijk zijn. Blijf doorbijten en hopelijk word je engelengeduld beloond. Veel sterkte
Lieve Natasja, Wil je toch even zeggen, ondanks dat ik ook nog maar erg kort op het forum te vinden ben, ik met je mee leef! Ik zal een kaarsje voor je branden hier en denk aan jullie... Een hele dikke cyberknuf... En meid het komt sneller goed dan je denkt... geloof me maar...
he meid.....ik lees het net pas! ik wil je bijdeze ff laten weten dat ik aan je denk! liefs albertina
pff Natasja, dit mag niet zo zijn!! Maar ja... daar heb je niet zo veel aan. Heel heel veel sterkte en ik hoop op een wonder, maar ik kan me voorstellen dat je gevoel er niet naar is. Sterkte Karin