Wat naar voor je zeg,ik weet hoe je je voelt,als je denkt dat je zwanger bent en het dan toch niet zo blijkt te zijn. Erg verdrietig! Sterkte ermee en niet opgeven hoor.... Liefs, Carmen[/b]
Wat een teleurstelling.......... Balen meid, hopelijk kan je een beetje positief blijven in dit alles!
Wat vreselijk Natasja. Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop echt dat het bij jou heel snel raak zal zijn, je verdient het.
Tjezus.... en dan na zo'n lange tijd eindelijk een keer 'iets positiefs' is het maar voor 2 dagen.... Succes meid! Geef de moed niet op!!! Liefs Niki
Natasja, Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat de meiden hiervoor allemaal al hebben geschreven. Het is gewoon K*T! Veel sterkte en ook een dikke knuf van mij! Groetjes kit
Jeetje Natasja... het wordt je ook niet makkelijk gemaakt he? Ik hoop echt dat het loos alarm is en je gewoon zwanger blijkt te zijn! Maar goed, ik kan me voorstellen dat je daar even niet van uit wil gaan. Vreselijk die hoop en onzekerheid die elkaar op zo'n wrede wijze afwisselen. Ik zou willen dat ik iets opbeurends tegen je kon zeggen maar ik kan alleen maar verzinnen dat we allemaal erg met je meeleven... konden we maar iets meer voor je doen. Dikke knuffel en een stevige omarming,
Hey Natasja, Sorry dat ik het nu pas lees. Maar ook ik vind het echt vervelend voor je. Veel sterkte en als er ook nog maar een sprankje hoop is dat het toch raak zou kunnen zijn, dan gun ik het jou van harte. Ik denk aan je. Liefs Hope
Hoi Natas, ik weet niet of mijn persoonlijke bericht is aangekomen daarom schrijf ik hier nog maar een keertje. Ik wilde je een hart onder de riem steken maar weet ook niet hoe. Sterkte is het enige wat ik zeggen weet. Het is een verschrikkelijke baalmaand voor jou. Denk aan je
Hoi meiden, Bedankt voor alle lieve berichten.. jullie zijn geweldig, echt! Heb best goed geslapen, ik was heel moe dus dat lukte wel. Drukke dag gehad en daarna lekker op een terras gezeten met een vriend. Daarna kwam ik thuis en stond ik heel verhit iets tegen mijn man te vertellen hahahah en ineens moest ik huilen..toch even te veel.. jakkes... Ik heb er niet zo veel last van.. gewone normale buikpijn, maar ik weet niet of het anders moet voelen, het was nog maar zo pril. We gaan er weer voor meiden! vol goede moed! kus Natas
jeetje....ik lees dit nu pas allemaal, wat ontzettend kl*te wat er gebeurd is, dat sprankje hoop en dan zo'n domper... ik kan niks zeggen om je beter te laten voelen, maar je alleen maar heel veel sterkte en moed wensen, ik hoop echt dat je heel spoedig een goede zwangerschap zult hebben, vind het echt vreselijk voor je hele dikke knuffel!