ow wat een rotbericht!! Tjees je bent altijd zo terughoudend maar ik lees dus dat je al heel lang bezig bent. Wat een enorme domper zeg!!! Ik hoop dat de zaadjes nu de goede weg hebben gevonden en de volgende ronde meteen goed zwemmen!!
Tjee Natas, wat kan ik hier nu nog aan toevoegen? Ik werd boos en verdrietig tegelijk. Jij hebt het nu inmiddels wel verdient om ook aan de beurt te zijn. (maar dan moet het natuurlijk wel blijven) :x Kop op! Ik blijf voor je duimen en hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten op het echte wondertje
Natasja zou je niet over een paar daagjes nog een keer testen?? Je hoort het zo vaak dat vrouwen toch nog ongi worden!! En ik heb zo vaak gehoord dat posi testen niet liegen!! Meid ik blijf voor je duimen !!
Mooi kl*te, Natas. Misschien moet je er eens lekker tussen uit gaan met je gezinnetje. Even afstand nemen van alles. Liefs Nies
Oh Natas ik hoorde van Janne wat er was gebeurd en ik wilde je toch even een hart onder de riem steken! Ik vind het vreselijk voor je ik had het je zo gegund! Jouw tijd komt nog wel hoor. Ik wens je veel sterkte meid en ik hoop dat je snel beter nieuws hebt. Dikke knuffel en een grote dikke zoen!
och meis wat naar nou weer , het is een ieder zo gegund om z,n hartewens in vervulling te zien komen en dan een mk , het leven is niet eerlijk , ik had in januari ook een posi test na 2 jaar proberen en heb toen ook een mk gehad dus ik weet precies in wat voor hel je nu bent terecht gekomen meid hoop dat je het een plaatsje kan geven en vol zelfvertrouwen verder kunt , je hebt nu immers bewezen dat het kan , op naar een wolk van een baby meid , zal heel hard voor je duimen gr janet
hoi natasja, ik lees hier nu pas, wat erg zeg voor jullie. heel veel sterkte, enne ik hoop voor jullie dat het snel raak is. gr saskia
Laat je dan de thermometer en FF ook thuis? Echt vakantie! Tegen die tijd hoop ik zwanger te zijn hahahhaha politiek correct antwoord toch? FF kan toch niet mee hahahaha
he meis, gatsie!!! vervelend voor je.. ik leef met je mee, heel veel sterkte en zet hem op!! Dikke knuffel Lisje
Hoi Natasja, ik lees dit berichtje nu pas. Echt klote voor je, ik hoop dat het ook jou snel gegund is zwanger te raken. Heel veel succes. Liefs, Cellie.