nou heb ik dus een probleem

Discussie in 'De lounge' gestart door cristel1986, 11 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ik kom hier even klagen.... we wonen dus in een klein apartement maar gaan gelukkig verhuizen maar ben het nu echt even zat... de mensen waar we het app van huren zijn nu echt te ver gegaan... we hebben een gezamelijke telefoon en ook kabel tv.. dat is goedkoper en wij gebruiken het eigenllijk rtoch nooit alleen om op gebeld te worden maar goed.. als er iemand voor me belt zeggen ze dat ze mij terug laten bellen of dat ik niet thuis ben terwijl ik dat wel ben.. en die mensen wachten dan op telefoon... terwijl ze nooit tegen me zeggen dat ik terug moet bellen o dat ik telefoon heb gehad... bijv mn vader was op mijn telefoontje aan het wachten sprek m misschien 1 keer per week vanwege afstand ik in usa hij in nederland.. zeggen ze niet even dat ie gebeld heeft...
    nou ander dingetje heeft die man de kabel van de tv los getrokken maar dat wisten we dus niet.. pas na een wek hadden we weer tv en wij maar denken dat het een storing was

maar nu het ergste... wat de druppel is!
    ik doe dus zaken.. iemand had wat bij mij gekocht... dat moest ik bestellen... dus het pakje was gekomen en dat hadden ze gewijgert( het is 1 adres en komt altijd bij hun aan) ik kan het nu dus niet meer bestellen maar ja moet deze klant wel het geld terug geven wat ik dus niet heb... heb nu dus een heel groot probleem want dat bedrijf wara ik het bestel geeft geen geld terug... nou dus door hun gezeik zitten wij nu dus in de problemen het gaat namelijk niet om 20 euro...

ik ben nu gewoon zoo pissig en weet gewoon niet wat ik moet doen..

maar dit luchte wel op.. sorry voor het lange verhaal

2. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    kan me voorstellen dat je hier hardstikke pissig om ben en terecht. beetje zielig wat die mensen doen.
    maar je kwaad maken heeft zo weinig zin, daar heb je alleen jezelf mee en als je het laat merken aan deze mensen zullen ze je er alleen maar om uitlachen.

dus meid, rechte schouders en neus in de wind, dat gedoe met dat pakketje kan je toch niet meer terugdraaien, het leed is al geleden, dus richt je energie nu lekker op het feit dat je gaat verhuizen en als je eenmaal weg ben daar kan je alleen nog maar bedenken dat zij ontzettend zielig zijn.

zo, ik hoop dat ik je een beetje opgebeurd heb en ga wat leuks voor jezelf doen vandaag (weet niet hoelaat het nu bij jullie is daar maar anders doe je het morgen maar)

groetjes nienke

3. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ? is dat pakje terug gestuurd naar de verzender dan?

stond toch niet op hun naam , volgens mij brengen ze het dan naar het hoofdpostkantoor in jullie buurt

ik zou daar eens informeren of het daar nog ligt
    fijn zulke verhuurders :(

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Misschien kun je, als je weer wat besteld, het de volgende keer op een ander adres laten bezorgen. b.v van vrienden/schoonouders.
    Je zou een mobiele kunnen aanschaffen zodat mensen je daarop kunnen bereiken. (wij hebben mijn zus wel eens gebeld met onze mobiele en de kosten van Nederland naar amerika mobiel vielen ons heel erg mee)
    Ach en die tv, ik denk dat je daar weinig mee kunt.
    Ik zou vooral niet laten merken dat ze je op die manier kunnen treiteren want dan zullen ze het alleen maar meer gaan doen vrees ik.

Groetjes Anita

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik dacht dat die mensen de tante en oom van je man waren?

6. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    als het pakje geweigerd wordt gaat het retour afzender.
    als er niemand thuis is gaat het naar het postkantoor.

sjee, wat een klote situatie zeg!
    hoop dat je snel kunt verhuizen!

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Je kunt beter gaan bellen via Skype!
    Kost niks extra´s naast je internetverbinding, zo klets ik altijd uren met mijn vriendin in Curacao.
    Groetjes, Anakin.

Deel Deze Pagina