Wie heeft er goede ervaringen met thuiswerk? Het lijkt me best wel wat, maar bij de meeste sites moet je naar een betaald nummer bellen, dan heb ik meteen zoiets van, daar verdienden die mensen dus al wat aan Bv inpakwerk, lijkt me wel wat. Zou ook wel bv alleen mensen reclame folders van een vakantie huisje enz willen sturen maar ik weet niet of zoiets bestaat?
hier ben ik ook benieuwd naar, ik houd het hier even in de gaten, heb ook zoiets van betaalde nummers, heb het er niet zo op
Ik heb die betaalde wel eens gebeld maar je hangt heel lang aan de lijn betaald je scheel en uiteindelijk heb je nog niks. Ik ben ook benieuwd waar je moet zijn voor serieuze bedrijven...volgens mij is dit bijna niet meer aan te komen. hou het ook in de gaten
Dat is wel eens op tv geweest, van die betaalde nummers. Dat is allemaal nep en kost je een hoop geld. Mijn schoonouders hebben kaarten gevouwen. Daar deden ze met z'n drieën t hele weekend over en dan kregen ze 100 euro ofzo. Niet de moeite dus... Maar misschien zijn er wel dingen waar je meer betaald krijgt.
nou.. Ik heb eens een baantje van werk.nl gehad. Als sms operator voor een tv zender. het was ongeveer 10 uurtjes in week en kreeg 200 euro in de maand voor. je wordt dan betaald per sms die je verstuurd
Ik heb ook een tijdje gewerkt als sms-operator. Ik kreeg iets van 8 cent per smsje. Het kwam er dus op neer dat je je mannen/vrouwen in de maling neemt. En dat je met diegene gaat daten. Veelal zijn het sex-sms-jes, en je hoort de smerigste dingen
Dat smsen heb ik ook gedaan. Was een leuke bezigheid, maar met mijn werk niet meer te combineren, daarom was ik ermee gestopt. Nog steeds geen spijt van dat ik het gedaan heb. Was er best goed in Ik verdiende 9 cent per sms
dit heb ik ook gedaan, vond het wel leuk. En ja je neemt ze idd in de maling. nou moet ik zeggen dat ik zelf nooit naar iemand smsen met zo'n raar nummer er tussen want 1,50 per bericht kost. Als ze een beetje nadenken kunnen ze wel nagaan dat het nepperij is.
Ik heb thuiswerk gedaan via een bedrijf bij ons in de stad. Je bent er een hele hoop tijd aan kwijt en het verdiend heel weinig. Het bedrijf waar ik voor werkte is inmiddels ook failliet.
als je gewoon wat wilt bijverdienen lekker van uit thuis, zodat je ook wat te doen hebt, vind ik het ook wel de moeite, tis toch weer 100 euro en het houd je van de straat haha... dat smsen lijkt me ook wel wat hihi waar kan ik me daarvoor aanmelden
hoe kom je aan dat werk als sms operator als ik vragen mag? lijkt me ook wel interessant...wat smsen en dan ook nog wat verdienen! kan het ook goed gebruiken! hoop op een reactie liefs pjetje
Mijn schoonmoeder heeft thuiswerk gedaan. Ze moest van die elastieken met een stukje stof eromheen maken voor in je haar. Het was een heidens karwei, ontzettend veel werk en de verdiensten waren bar weinig! Zij is er dus snel mee gestopt, maar wie weet heeft een ander positievere reacties. Groetjes, Anakin.
Mijn opa en oma hebben ook jarenlang thuiswerk gedaan..ze moesten dan oorbelletjes op kaartjes doen..of elastiekjes in plastic zakjes en dan dichtsealen..enz..( mochten de kleinkinderen ook vaak meehelpen, zo konden we weer mooi wat zakcentjes bij verdienen ) Ze konden zelf hun uren bepalen..en verdiende redelijk..dit hebben ze gevonden via een advertentie in het plaatselijk dagblad.. Dus mis. regiokrantje o.i.d. in de gaten houden of er ook wat bij staan