nou..hier ben ik weer....

Discussie in 'Miskraam' gestart door Bartje, 1 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Nou ik hoop het voor je meis,ik ga heeeel hard voor je duimen!

Bij mij heb ik een echo gehad met 5.5 week en er was dus niks bij ons te zien maar de arts had wel verwacht iets te zien,ook aan de baarmeoder kunnen ze zien of je zanger bent,dan is hij wat dikker,dus snap ook niet goed waarom je moet wachten..
    Pfff dat is nog lang en je bent al zo onzeker....

Sterkte!
    -x-

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Jeetje sterkte meis. Dus maandag de echo he. Ik begrijp het wel ze proberen altijd tot het uiterste datum van wanneer het hartje gaat kloppen. bij sommige al met 6.5 weken bij de ander pas met 7 weken. Als ze het eerder doen dan zie je het misschien nog wel maar de zekerheid kunnen ze dan niet geven snap je. Heel veel sterkte dit weekend.

3. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    nou,ik ben ook niet meer zwanger.er was niets tezien op de echo,gewoon domme pech

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Wat ontzettend naar voor je Bartje!
    Dus nu is het wachten tot je ongesteld wordt?
    Ik hoop dat je snel zwanger bent, en dat deze dag een beetje naar de achtergrond verdwijnt.

Neem lekker biefstuk met wijn vanavond!
    Liefs Anabella

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

He bah Bartje...

Dat zal even een domper zijn nu... Ik kan me heel goed voorstellen hoe leeg je je nu voelt!

Heel veel sterkte meid en ik hoop dat je snel weer door mag...

En zoals al gezegd is: verwen jezelf maar even lekker heeeeeel erg!

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Wat kl*te voor je meis! :(
    Ik denk aan je...

Liefs en een knuff voor jou!
    -x-

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    A nee toch. Dat is wel even slikken ja. Heel veel sterkte meis en doe rustig aan.

8. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    nou ergens wist ik het wel.maar als je daar dan zo ligt komt het toch hard aan.
    hebben ze eerst nog bloeddruk en alles gemeten omdat de assistente dacht dat ik voor de 1 ste controle kwam,wilde ze ook nog bloed prikken van te voren,nou dat heb ik dus niet gedaan,eerst de echo.
    1 geluk heb ik ,heb maar 2 dagen bloed verloren en geen 7 weken zoals in juni,dus kan gelijk weer verder aan de slag en als ik het goed heb berekend hetb ik overmorgen alweer mijn ei.hmhmhmhmhmhmhmhmh.....
    ik heb gewoon dan weer gerekend vanaf de eerste dag van het bloedverlies en dat was 1 november..
    vindt het wel eng nu hoor,2 miskramen in 6 maanden,zou het ooit nog goed komen

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Klote zeg, heel veel sterkte!

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Heel veel sterkte meid

Liefs
    Bianca

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Lieverd er zijn heel veel vrouwen die na een aantal miskramen toch nog een stel gezonde kinderen op de wereld hebben gezet...

Dit is heel rot.... Maar goed nieuws is dat je meteen weer verder kan...

Heel veel sterkte met het verwerken...

12. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    ja ,het gaat ook wel.maar soms komen er van die buien opzetten en kan ik alleenmaar huilen.
    gelukkig hoef ik nog niet naar me werk,heb me ziek gemeld en ze hadden er alle begrip voor.

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeeeeel herkenbaar Bartje... die huilbuien! Geef er maar lekker aan toe en huil maar lekker uit! Dat lucht op...

Gelukkig hebben ze er begrip voor en mag je even lekker thuis bijkomen...

KNUFFFF

14. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    morgen een afspraak bij de h arts,
    heb een aantal vragen,al ben ik bang dat hij er geen antwoord op weet.
    zou hij me al doorsturen naar het zieknhuis

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Bartje, Je kan het vragen hoor als je doorgestuurd wilt worden. Meestal doen ze het pas bij 3 mk's hoe vervelend het ook is. Als je onderzocht wil worden kan je ha je geen nee zeggen geloof ik. Ik mag nu ook een onderzoek laten doen als ik wil maar ik wacht nog even denk ik.

Anders de gyn bellen en gewoon een afspraak maken. Zo'n onderzoek is meestal een chromosoom onderzoek heb ik gehoord. Er komt meestal niets uit en het duurt geloof ik 3 maanden voordat de uitslag er is. Het wachten alleen op de uitslag al is slopend denk ik. sterkte morgen en gewoon een doorverwijsing vragen hoor.

Deel Deze Pagina