Nou, hier komt ie dan....

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door MamaDeluxe, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hey meis,

Wat zit jij in een k*t situatie zeg!! En zorgen maken om die eikel die continue de boel op zn kop zet ( Ken zo'n ex!;))
    En dan 6 kinderen waar je volledige zorg voor draagt..
    En dan nog zwanger van de 7e, waardoor je hoofd vast helemaal overloopt( nog niet te spreken over wat het lichamelijk nu met je zal doen)
    Hier kan niemand jou adviseren wat het beste is om te doen.
    Tuurlijk zou h et ' makkelijker' zijn als je het weg laat halen.. Maar hoe makkelijk is dat praten..
    Ik snap ook wel dat je zegt een 7e past er ook wel bij..
    Ik denk dat je voor jezelf op een rijtje moet zetten wat de voordelen en de nadelen zijn zowel voor jou als voor het kindje.
    Heel veel succes en sterkte!!

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ja dat klopt, zo zit het ook, zo zegt hij het, hij zegt dat ik het weg moet halen omdat HIJ het niet "aankan" maar hij wil dan wel co-ouderschap.... :(

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Maar wat doe je nou met die spiraal dan? Zit die er nog, want die zal er toch uit moeten als je de kleine wilt houden?
    Of hebben ze die al verwijderd?

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Die is er al uit inmiddels.

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda

meis, wat een situatie... ben je al weer bij de gyn geweest?
    wat raar dat ze bij de echo zeiden dat je nog maar net 6 weken was...

hopelijk is het niet misgegaan door het verwijderen van de spiraal. ik heb gehoord dat dat een miskraam kan opwekken.

heel veel sterkte.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ook ik wil je sterkte en vooral veel wijsheid wensen. Wat een toestand zeg!
    Ben benieuwd wat de volgende echo laat zien...
    Dat het verwijderen van een spiraaltje risico's heeft is mij inderdaad ook bekend.
    Elmo

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Lieve Mamadeluxe,

ik zie je hier al heel lang meelopen op het forum, en wou even zeggen dat ik deze situatie echt verschrikkelijk voor je vind! :(

Ik wens je heel veel sterkte en moed toe de komende periode, wat je ook beslist!!!

Liefs!

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Tsjee wat een verhaal!

Ik kan er ook niet zo heel veel over zeggen als volg je hart... en zou je het kunnen verkroppen als je een abortus laat plegen? Denk zelf in alle rust goed na, eerst over wat je met dit kindje wil en dan je ex proberen erbuiten te houden in je gedachten. Dus wat wil JIJ met dit kindje?

Heel erg veel succes!!

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

veel sterkte gewenst! het lijkt me dat je in een lastig parket zit.
    over het termijn, dat de echo aangeeft dat je minder ver bent als je dacht, dat had ik ook maar mijn kindje bleek na de geboorte ouder te zijn (1,5 tot 3 weken). het komt niet zo vaak voor, schijnt.

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    meid,

Ik lees je topic.. pff moeilijk meid... het is jouw beslissing, ik snap heel goed wat je bedoelt met het moeilijk krijgen...

Je hebt al 1 kindje van m, dus strijd ga je met die h*fter ga je sowieso krijgen..

je weet t zelf t beste meid wat verstandig is voor jezelf, heb je t bij therapie al aangegeven?

11. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Poeh wat een verhaal. Sterkte joh.

Nu gaan een hoop mensen vast niet leuk vinden wat ik heb te zeggen maar ik denk dat je echt heeeeel goed na moet denken over of je het wel wil houden. Je kind wordt geboren in een strijd tussen twee ouders en wordt mogelijk een machtsmiddel voor je ex. Wil je dat een kind echt aandoen ? Zie je een goede verhouding tussen jou en je ex voor je? Ik denk dat alleen kids opvoeden al zwaar genoeg is als daar ook zoveel stress bij komt kijken vanwege je ex is dat niet goed maar al helemaaal niet voor je kids die je nu al hebt. Zet hen en het belang van je kindje op nr 1 en denk er nog eens heel goed overna. Je kunt het vast wel aan je verhaal te horen twijfel ik niet aan maar het is wel een hele boel wat je je op je hals haalt.

Sterkte met alles.

12. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Meisje toch! Ik ken je nog van de maart 2009 mama's...
    Ik heb echt met je te doen, Ik vind het zo verschrikkelijk voor je. Er is vanalles wat ik wil vragen en/of zeggen maar ik doe het niet hier in het openbaar op ZP. Het liefst zou ik gewoon willen dat ik bij je in de buurt woonde en dat ik er "echt" voor je kon zijn.
    Als er enigzins iets is dat ik voor je kan doen, al is het maar een luisterend oor, stuur me dan een PB en ik geef je mijn email adres.
    Heel veel sterkte en succes meis!

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wat zie ik een vergelijkenis zeg met mijn ex!
    Jeetje mina.. echt heftig.
    Ik heb ook zo'n ex (vader van mijn dochter) die mijn zo gebrainwashed heeft en gemanipuleerd heeft. Hij probeerd het nog steeds, maar sinds ik een nieuwe vriend heeft kan hij mij niet meer ompraten of maniupleren. Ik ben erg blij dat ik nu 130km bij hem vandaan woon!
    Wat betreft het feit dat hij een co-ouderschap wil eisen, dit kan niet. Een co-ouderschap kan enkel aangewezen worden als beide ouders het er mee eens zijn. Wel kan hij ouderlijk gezag aanvragen.

Wat betreft je nieuwe zwangerschap, die keuze moet je echt zelf maken. Maar mijn mening, je hebt al met hem te maken door je jongste kind, dat veranderd niet als je deze weg laat halen. Maar het is echt je eigen keuze, niemand die dit kan beslissen

14. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik schrik niet zo gauw meer ik heb in de 40 jaar dat ik leef al wel meer gezien en meegemaakt inmiddels. ik kan niet echt raad geven waar je veel aan hebt. maar ik wilde je toch mijn sympathie betuigen dat ik met je meevoel en een bericht achterlaten.

( ik ken trouwens nog iemand die mét spiraal en borstvoeding 2 keer zwanger is geworden je hebt niks verkeerd gedaan een enkele keer gebeurd dat gewoon )

heel veel sterkte de komende tijd en met al deze moeilijke beslissingen.

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hoe is het nu met je Fiona? Heb je nog veel last van je ex?

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hey iedereen, bedankt voor de berichtjes.

Ik heb een tijdje niet geforumt

Zondag zit ik alweer op de helft, lichamelijk voel ik me heel goed gelukkig.

Er is een zitting geweest maar er is nog geen uitspraak gedaan, er komt een onderzoek van de raad voor de kinderbescherming naar wat voor rol de vader kan spelen aangezien het zo moeizaam gaat. Tot die tijd mag hij hem alleen nog onder toezicht bij Humanitas blijven zien, 2 uur om de 14 dagen.

Vandaag had ik een evaluatie gesprek bij humanitas, ik heb geweigerd om dat gezamenlijk te doen aangezien hij in de rechtbank zoooo vreselijk gelogen heeft en hij totaal geen belang toont in deze zwangerschap, hoe het gaat, of er iets nodig is voor het kindje, niks! Daar had meneer even zelf verzonnen dat hij vanaf 21 mei onze zoon 5 uur bij hem thuis mocht hebben om de week. nou ik wist van niks! Ik heb gelijk navraag gedaan bij mijn advocaat en daar klopt niks van.
    Wat een verstand! Hoe komt ie erbij zeg...

Inmiddels woont hij doodleuk 1 straten verderop, ik vermijd zoveel mogelijk die straat en de omliggende straat, maar een fijn gevoel is het zeker niet. Onze hond slaat regelmatig snachts aan is ie helemaal overstuur, dat doet hij eigenlijk alleen als er iemand in de tuin is of pal voor de deur....tot ik bewijs heb laat ik maar in het midden waardoor de hond blaft dan..

Ik hoop, dat hij zal inzien dat hij problemen heeft met communiceren en extreme koppigheid en dat hij beseft dat we straks samen 2 zeer jonge kinderen hebben, die je niet zo zonder overleg aan elkaar kan overhandigen. Dat er ooit een tijd komt dat ik met een fijn gevoel mijn kind)eren' bij hem breng en hij ze ook met een goed gevoel weer meegeeft aan mij. Dat kan alleen als hij bereid is om in te zien dat er niet alleen maar van mijn kant fouten zitten maar dat hij ook degelijk een groot aandeel heeft in de problemen tussen ons. Dan kunnen we hulpverlening aanvragen om toch goed met elkaar om te gaan.
    Zolang zijn standpunt is dat alles aan mij ligt en hij in een slachtofferrol verdrinkt, die keiharde leugens in de rechtzaal vol blijft houden en op hetzelfde niveau blijft communiceren met mij als hij nu doet, aandacht vragen door te mailen over de belachelijkste dingen ipv zinvolle e.d, zie ik geen verbeteringen in onze toekomst.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, ik was net benieuwd hoe het met jou gaat, zie ik je naam ineens staan!

Wat een verhaal zeg. Zorgeloos is deze zwangerschap dus niet.

Ik hoop dat je gelijk krijgt!

Elmo

Deel Deze Pagina