Nou ik ook dan maar hè...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Ma2Be, 13 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hallo allemaal
    Deze site heb ik net ontdekt en het lijkt écht wat voor mij.. Want: Ja ook ikke..! Ik ben Melissa, gisteren 31 jaar jong geworden. We -man en ikke- zijn ruim 3 jaar samen en hebben het allang over 'vermenigvuldigen' gehad, maar altijd was het 'nog even dit, nog even dat'. En de afgelopen maand op vakantie hebben we dan maar besloten om er nu maar voor het echie ervoor te gaan!

Nou, deze week was de pil dus afgelopen, en ik vind het nu al spannend dat er geen nieuwe meer komt. Jo, spannend JA!
    Vorige keer dat ik met de pil stopte, wegens pilmoeheid en bijwerkingen, heb ik het geweten... mn hele hormoonhuishouding draaide door, met als ergste resultaten een burn-out en acné. Daar word je niet vrolijk van kan ik je zeggen.. Dit keer dubbel spannend dus, want wil wel erg graag n kleine, maar voelde toch enige terughoudendheid om de stap te maken.
    Ter voorbereiding heb ik van de orthomoleculair arts een voedingsvoorschrift en recept voor vitaminen en mineralen gekregen, tegen pms, hormonale klachten etc. En gisteren heb ik druppels gehaald, Monnikspeper (Agnus Castus), wat je hormoonhuishouding reguleert na het stoppen met de pil. Na de berichten die ik hier heb gelezen ga ik ook nog teunisbloemolie capsules halen morgen.... en voor de rest.....mag de natuur zijn gangetje gaan!

Jullie horen van mij :)

groet
    melissa

2. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en succes!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Welkom hier en veel klusplezier! ;)

4. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Welkom en succes

5. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Thanks allemaal!
    Zal goed mn best doen, jullie vast ook :)

Deel Deze Pagina