Hoe zit het haar van jouw zoontje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door EdN, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Langzaam aan begint mijn zoontje een aardig koppie met haar te krijgen. Tot nu toe heb ik nooit veel met zijn haartjes gedaan, af en toe zo'n babyborsteltje er overheen gehaald, maar het was te veel babydons om echt in model te moeten brengen. Maar nu gaat dat dus langzaam wel komen, en ik heb geen idee wat te doen! Bij een meisje zou ik me gaan uitleven met speldjes en elastiekjes, maar een knul...? Geen idee!

Daarom: show hier het kapseltje van je zoontje! Dan kan ik een beetje afkijken ;)

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik.kijk.mee :D

3. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

En ik kijk af!
    Mijn zoontje heeft zo weinig en dun witblond haar..
    Heb alleen laatst de tondeuse er overheen gehaald om dat er allemaal pieken inzaten,zag er niet uit.
    Nu verder sparen tot een beetje meer haar :D
    Ik wil het graag wat langer laten straks,maarja dan moet het wel groeien he :D

4. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    hier wat langer haar. zijn haar begon te groeien toen hij 2 was, en nu heeft hij best een mooi bos haar.

5. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik heb dan wel n meisje,maar ben indd ook benieuwd

6. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    hier een foto..

Bijgevoegde bestanden:

• 3.jpg
      3.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,2 KB
      Weergaven:
      47
  7. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Mooie foto! Ik kijk ook mee? Ik weet ook niet zo goed wat ik met het haar van mijn zoontje moet doen. Hij heeft bovenop haar (pieken er al een keer afgeknipt toen ik bij de kapper was), maar aan de zijkant zit niet veel. Achter heeft hij het wat langer en krult het iets. Ik die het haar bovenop met wat haarlotion opzij.

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Scheren aan de zijkanten en over zn hele hoofd een 'streep' wat langer haar leuk in model gebracht
    Daarna een beetje gel erin en t haar omhoog doen!:)

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Zo zat het hier is wel een oude foto maar goed
    Nu alles eraf gehaald met tondesuse vanwege gekke pieken :p

10. Onje

Onje Niet meer actief

In een nette scheiding!

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Vinden jullie kindjes de tondeuse niet heel eng?
    Mijn zoontje gaat het dan echt op een brullen zetten denk ik.. Kapster zei ook dat veel kindjes het eng vinden.
    Ik wil ook een leuk kapsel voor mijn zoontje, hij moet nodig weer naar de kapper dus ik kijk ook mee :D

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jep hier was het ook brullen...
    Maar het moest toch echt ff hoor.. Dat is echt niet te knippen haha
    Maar hebt in 2 dagen gedaan zitten nu nog wel paar kleine erdwaalde haartjes maar die zie je amper dus ik vind het best zo:)

13. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Mijn vent heeft krullen en 's ochtends doe ik er zwitsal haarlotion in en wat wax! Hij is nu 1x bij de kapper geweest om bij zn oortjes de lange krullen weg te knippen en er wat volume in de krijgen, maar verder laat ik het gewoon lekker groeien!

14. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ons mannetje heeft slagen en krulletjes, dus daar gaat geen tondeuse overheen ;) hij is al wel 3x bij de kapper geweest vanaf 1 jaar.
    dus John heeft wat langer haar, hier een foto van 2 weken geleden

15. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Mijn zoontje heeft heel blond, steil haar. Ik vind langer haar bij jongetjes alleen leuk als het krullend en vol is, anders vind ik het snel een beetje armoedig staan. Hier dus een kort koppie en de bovenkant wat langer met een soort hanekammetje. Geen echte stekels, dat vind ik ook niet leuk, maar wat meer in een punt.

16. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog maar weinig haar.. Kan ook niet goed zien wat voor kleur het nu precies is.. Soms lijkt het donkerblond, dan weer blond met rooie gloed.. Ik weet het nog niet!

17. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Hier een jongetje met slag in zijn haar. Ik doe er weinig aan, 's ochtends en na het middagslaapje even de borstel erdoorheen en regelmatig naar de kapper.

Deel Deze Pagina