Mijn man wordt 17 september 30 en Rosalie wordt 22 september 1. Beide dus in week 38 jarig. Nou hebben we kaartjes gemaakt met hello kitty op de voorkant en binnenin een foto van vader en dochter. Maar nu moeten we nog een tekst! Wie heeft er een idee en wil helpen? Gr. Carlien
jaja het is zover ik word 1 jaar! mijn papa die viert gezellig samen met mij zijn verjaardag. dus samen willen we jullie uitnodigen op ..september van ........tot..... groetjes rosalie en .... iets in deze trand??
Niet lachen... Ik kan niet rijmen. "In week 38 is het dubbel feest. We vieren dat ik een baby ben geweest, met vallen en opstaan is het jaar wel snel voorbij gegaan. En met veel plezier kondig ik dan ook nu mijn eerste verjaardag aan!! Als een fosiel, wordt mijn papa dan ook nog eens 3x10! Echt waar, hij behoort dan al tot de middelbaren! Bijna is dan daar die dag, dat de taart op tafel mag. Zaterdag de 22e kan het feest beginnen en mag iedereen vanaf 19.00 uur naar binnen. Met veel liefs, Rosalie" Jullie mening? Klinkt dit een beetje?
Heel leuk zelfs! Mijn man 10oktober jarig, ik de 12e en de 16e word onze zoon 1 dus ben ook aan het verzinnen Hoe we dat gaan doen en wat voor uitnodigingen..
In week 38 is het feest Want dan zijn papa en ik jarig geweest Een baby ben ik nu niet meer En papa wordt een ouweheer Dertig jaren oud is hij Dat is 30x zo oud als mij Zaterdag de 22e is de dag Dat de taart op tafel mag Om 19.00 gaat het beginnen Dan mag iedereen naar binnen Neem je een cadeautje mee Voor mij of voor ons alletwee? Zou ik er dan van maken Leuk idee trouwens!
Die tweede is inderdaad erg leuk, maar het is 30x zo oud als ik en dat rijmt niet op hij. En in het eerste gedicht is fossiel met dubbel s. Het is dat je er zelf om vraagt, anders kunnen spelfouten me gestolen worden.