Ik heb dus een vriendin,die van mening is dat ik eerst maar weer eens haar kant op moet komen,voor ze weer hier naar toe komt. Maar mijn financiële situatie laat dat gewoonweg nog helemaal niet toe(moet met de trein)en dat is al een poos zo. Zo duidelijk?
bosi hahaha, ts, waarom open je zo'n vaag dom topic met nog geen 3 fatsoenlijke zinnen?? verveel je je ofzo, of ga je er vanuit dat volslagen vreemden wel meteen weten waar je het over hebt ofzo??
ah waarom schrijf je dit niet gelijk dan Maar als je vriendin altijd naar jou moet komen snap ik best dat ze nu even denkt.....kom maar maar mij maar woont je vriendin zo ver weg dan?
Tuurlijk kan het uiteindelijk allemaal wel 'n keertje... (de tijd dat ik nog wel daar heen kon,konden mijn kinderen nog op een Railrunnertje mee)
Tja, dit wil je vast niet horen, maar als het steeds van 1 kant komt, kan ik de reactie wel voorstellen.
Als je je laatste post nou aan het begin ahd gezet dan was het al een stuk duidelijker geweest. Begrijp niet helemaal waarom het nou zo vaag moet allemaal. Lijkt me dat je een topic opent om onze mening/advies te horen toch? Maar je vriendin woont ver weg en wil graag dat je een keer bij haar komt, want ze komt steeds naar jou. Maar jij kan dat niet betalen. Ik begrijp dat dat moelijk word voor jou maar voor haar is het vast ook niet goedkoop elke keer naar jou toe te komen. waarom spreken jullie anders niet in het midden af? is het weer wat goedkoper.
Maar waarom ga je dan niet ?? Je zegt ze komt niet meer omdat jij ook nooit bij haar komt, dan kan ik me haar reactie wel begrijpen, zoals iemand al zei vriendschap moet wel van 2 kanten komen.
ja dat maakt natuurlijk niet veel uit of het voor hun korter is... Ontmoet elkaar halverwege en ga wat leuks doen dan!
Dat is 't 'm ook.Ik hoef er ook echt niet wekelijks of maandelijks naar toe natuurlijk.Maar 1 of 2 keer per jaar zou ik wel prettig vinden ja.
Ik heb ook een vriendin verder weg wonen. Ze komt met de trein want ze heeft geen rijbewijs. Wij gaan vaak met de auto want mijn man heeft wel een rijbewijs. we weten dat het ver rijden is dat plan je dan toch gewoon in? Vroeg weg dan heb je de hele dag. Dat zij minder lang hoeft omdat ze met de auto gaat is toch geen reden dat jij niet naar haar wil? Was toch financieel probleem?
Ja heeft puur met de financieën te maken idd. Ik kom momenteel ook niet verder dan m'n eigen woonplaats...
Ah! Je reageert! Mooi! Nu wil ik ook pas op jou reageren. Maar tussen jouw postje en de mijne zitten veeeel minder reacties als andersom. Ik vind dat je dit keer sneller reageren moet.