nou ja zeg, dit doe je toch niet

Discussie in 'De lounge' gestart door , 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Dit is niet echt, geloof er niks van.
    Als het echt zo een rot herrie maakt dan zou dat kindje echt wel huilen.
    Dit is gewoon een ding met van die losse nep flodders.
     
  2. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    huh? ik zag alleen een reclame voor een bulletproof bedje.
     
  3. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    fabian heeft ook een arabische naam en dat is mohammed.maar is niet echt modern vandaar zijn roepnaam.
    en hij heeft een andere vader.
     
  4. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    is trouwens echt zwaar nep,anders zou dat kind toch wel huilen door het geluid van het schieten?
     
  5. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
  6. Milla

    Milla Niet meer actief

    Dit is natuurlijk niet echt.. Maar ik vind het wel idioot dat mensen zulke filmpjes maken, dat is toch geen humor, het is gewoon ziek!
     
  7. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Het filmpje mag dan wel niet echt zijn, maar de verkoop van de producten is blijkbaar wel echt. Ik kan me voorstellen dat heel wat amerikanen deze producten al ingeslagen hebben (zeker baby's gasmasker tegen chemische aanvallen). Erg triest...
     
  8. RubyXS

    RubyXS Nieuw lid

    26 aug 2007
    3
    0
    0
    hahha, kom op nou zeg! :)

    Dit is toch niet echt... tis internet hoor

    Vind t eigenlijk wel goed...je hebt genoeg landen waar ze hiermee babys kunnen redden :idea:
     
  9. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    niet te gloven en wat is het nut ervan van zo een kogelvrije buggie? bestand tegen mamas die graag op hun kids schieten?
     
  10. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb het idee dat die hele site ook nep is.
    Kom op een kogelvrij bed? tja Amerikanen zijn beetje weird ;) maar of ze zo weird zijn :D ?
     
  11. Niet meer actief

    dit is een fake filmpje maar goed wij moesten er wel om lachen, als je dit gelooft wat geloof je dan nog meer allemaal op het internet haha
     
  12. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Nou ik geloofde er dus meteen al niks van...

    maar de lol zie ik er eigenlijk ook weer niet van in, maja ;)
     
  13. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Tsja, mocht Hans van Temse bij ons in België beter gemikt hebben dan had het kindje van de Afrikaanse vrouw in de buggy ook overleden geweest... Er sterven ieder jaar kinderen door schotwonden, maar we moeten erop vertrouwen dat dit slechts héél uitzonderlijk gebeurt en dan de mensen in sé nog altijd 'goed' zijn. Ik vind het triest dat mensen die maatregelen zouden moeten nemen.
     
  14. Niet meer actief

    daar taat het niet omspeeters of je wel of niet die maatregelen moet treffen, het gaat hun erom dat er altijd wel een gek is die zo een buggy zou willen kopen ;) en das nou handel.
     
  15. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Dat begrijp ik even niet lentefee :), je koopt toch enkel zo'n buggy als je het gevoel hebt dat je maatregelen moet treffen om je kind te beschermen. Dit zou dus betekenen dat je in een erg onveilige omgeving woont (of toch dat idee hebt). Het idee lijkt absurd, maar ik wou eigenlijk aantonen dat het spijtig genoeg soms een leven had kunnen redden. Dit niet om de verkoop van kogelvrije buggy's te promoten, maar ik vind het gewoon triest dat er nood aan kan zijn of dat mensen denken dat ze er nood aan hebben omdat ze zich zo onveilig voelen.

    Die twee hangen dus samen, je koopt zo geen buggy als je niet denkt dat je maatregelen moet treffen om je kind te beschermen :)
     
  16. jimmy

    jimmy Bekend lid

    14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Haha, dat is niet echt hoor...moet er wel om lachen !
     
  17. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ECht of nep dat weet ik niet maar al is het nep toch vind ik het een stel mafkezen die dit doen. Of op zo een manier reklame maken
     

Deel Deze Pagina