nou ja zeg! Ik heb de waterpokken!

Discussie in 'De lounge' gestart door NoukjeTygo, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik wou ook net toevoegen dat de dochter van een vriendin het bijna elk jaar al gehad heeft. Je schijnt het meerdere keren te kunnen krijgen, en gordelroos is er een variant of andere uiting van naar 't schijnt.

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja klopt dat krijgt mijn zoontje steeds, aan 1 kant van zijn gezicht (ik dacht eerst dat het krentebaard ofzo was) maar hij bleef zo "zeuren" dus ik naar de dokter (blijkt dat dus keipijn te doen dus ik helemaal schuldgevoel want ik zei dat ie niet zo moest aanstellen :) )

3. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    herkenaar hoor Triskele. Dat zei ik dus ook tegen mijn zootnje omdat hij er telkens maar aan bleef pulken en nu doe ik het dus zelf ook de hele tijd. Vriendlief noemt het "een pokke-huishouden" hier en roept de hele dag "AFBLIJVEN!" :D

4. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik heb ze ook 2 keer gehad. 2e keer op mijn 18e. Echt niet leuk. Ben er niet ziek van geweest maar die jeuk!!!! verschrikkelijk. Uiteindelijk in het ziekenhuis een injectie gekregen (weet niet precies wat) maar toen was de jeuk binnen 1 dag over.

5. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik heb het gehad toen ik 21 was en ben er doodziek van geweest. Ik zat onder van top tot teen (hoofdhuid, tenen, in m'n neus, op m'n muts zelfs! :$)

Ik moest om de dag bij de huisarts komen omdat ik er zo slecht aan toe was dat ze me in de gaten wilden houden.

Uiteindelijk heeft het zo'n aanslag op m'n lichaam gepleegd dat ik 5 weken ziek thuis ben geweest en toen 3 weken part time heb gewerkt ipv 36 uur.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb ze als baby en als jong kind gehad.
    En toen ik 36 weken zwanger was van de oudste heb ik gordelroos opgelopen door een waterpokkenbesmetting.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

De enige kinderziekte die ik heb gehad is de Bof, verder helemaal niets, bovendien ben ik ook niet overal tegen ingeent. Hopelijk hou ik hier dus alles buiten de deur, zoon heeft wel waterpokken gehad en ik was als de dood ze te krijgen, maar gelukkig ben ik toen niet besmet.

Deel Deze Pagina