nou ja, zeg! moet toch niet gekker worden.

Discussion in 'De lounge' started by zonnetjes, Jan 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    Lelijke chatdate laat Chinees 'ademloos'
    PEKING - Een Chinese tiener heeft zichzelf van het leven beroofd na het zien van zijn blind date van internet. De twee hadden wekenlang met elkaar gechat en spraken af elkaar ook in levenden lijve te ontmoeten, meldde het Chinese staatspersbureau Xinhua vrijdag.

De 19-jarige schone, bekend onder het pseudoniem Opwaaiende Jurk, bleek in werkelijkheid tien jaar ouder dan haar date en aanzienlijk minder aantrekkelijk dan de 17-jarige jongen zich had voorgesteld. Hij keerde onmiddellijk huiswaarts, verloor zijn eetlust, en verhing zich vier dagen later aan een boom, aldus Xinhua.

ben ik wel benieuwd hoe "opwaaiende jurk" eruit ziet! ;)

2. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    hmm hij zal vast wel meerdere problemen hebben gehad... anders hang je je toch niet op om zoiets, maar k ben geen psych., wel triest...en bizar

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) :confused: Moet ze idd wel oerlelijk zijn geweest als je dat wilt doen. Maar nu ff serieus... dan is er wel méér aan de hand geweest hoor!

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ik wist dat het vrouwentekort in China erg hoog is, maar dat mannen zo wanhopig zijn....

5. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    jeetje! nou jaaa, zou het echt waar zijn? dan was ie vast smoorverliefd op haar geworden tijdens het chatten en viel het daarom zo tegen

6. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Zelfmoord blijkt ook heel veel voor te komen onder Chinese jongeren, was nog niet zolang geleden op tv dat het wel een rage leek omdat er zoveel jongelui zich van hun leven beroofden.

7. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hahah leukk ik heb ook een keer een blind date gehad, uuhh niet dat ik daarom heb gevraagd maar heb toch zo'n lieve vriendin :rolleyes:

uuhhh zat ik de hele avond met hem opgescheept :( arme jongen was wel een schat hoor maar gewoon niet mijn typ , maar ff voor de duidelijkheid ik heb me niet opgehangen hoor ;)

8. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ja, en in Japan, heb ik eens op discovery gezien geloof ik, is er een psychische ziekte die nergens anders ter wereld voor komt. Daar sluiten sommige mensen zich van de ene op de andere dag op in hun kamer, willen met niemand meer contact en gooien niets meer weg. Zo heb ik gezien dat er een moeder iedere dag een paar maal een maaltijd voor de deur van haar volwassen zoon zette. Het dienblad, verpakkingen en afval kreeg ze nooit meer terug! Hahahaha! Die leefde echt in een zwijnenstal met staaaaaaaapels afval tot aan het plafond.

Maar ja, dit heeft niet echt veel meer met het onderwerp van dit topic te maken, maar moest er even aan denken...

Share This Page