we hebben al een jongensnaam die ons wel aanspreekt, maar we zijn eigenlijk een beetje aan het kijken of we nog een "wauw-naam" tegenkomen. Dus heb jij "wauw" jongensnamen? laat ze horen!
wij hebben waarschijnlijk al wel een jongensnaam, niet echt wauw misschien, maar we vinden m stoer, kort en krachtig. ik verklap m dus niet.. alleen hebben we nog geen meisjes naam, heb nog niets "wauws" gevonden..
wij hadden voor een jongen bij de naam SEM gelijk zoiets van yes!maaar goed het wordt een meissie ..sinds kort zijn we daar over uit hoe ze gaat heten en dat hou ik nog een paar weekies voor me
Wij houden wel van amerikaanse namen, klinkt stoer...Ook houden we van korte namen. Maar een paar (andere) namen: - Kay - Cas - Jayden - Mischa - Lars - Tygo - Kyan/ Kyen - Quinten
Tja moeilijk want wij zijn ook druk bezig maar ik hou bij elke naam rekening met onze achternaam. Ik vind het belangrijk dat het bij elkaar past. Dat zien sommige mensen nog wel eens over het hoofd. Ik blijf Duncan geweldig vinden. Die zit ook nog op ons lijstje. Ook Sean vinden we leuk maar past niet bij onze achternaam. Julian maar zo heten 2 jongens die we kennen. Ook Kian vind ik stoer. Ach! nog maals genoeg keuze maar het moet maar net passen bij je achternaam. Bij ons passen alleen buitenlandsenamen aangezien ik een buitenlandse vent heb ik kan geen kees, piet of gert kiezen haha daar rouw ik niet om hoor. Succes met je jacht naar je jongensnaam. Liefs, Gaby
Moeilijk he? Er zijn zoveel namen, maar ja je geeft je kind wel een naam mee voor zn hele leven! Wij hebben ook wel al namen in gedachten. Wij houden zelf van gemakkelijke namen, zeker omdat mijn vriends achternaam heel erg Nederlands is en we het belangrijk vinden dat het er goed bij staat. Mijn vriend wil ivm de globalisering en de hoop dat onze kinderen een leuke carriere krijgen wel dat het internationaal makkelijk uit te spreken is Grappig he? Groetjes Jelske
wij hebben twee jongensnamen die we helemaal wauw vinden, en twee meisjes namen natuurlijk, maar die houden we nog even een paar daagjes voor ons zelf, daarna schreeuw ik ze van de daken hihi
en wat ik bel;angrijk vind is dat het niet meteen rijmp, het kan leuk zijn maar namen als jay/gay vind ik niet zo taktisch voor een jongen!
Mijn vriendin is een paar uur geleden bevallen van een gezonde zoon en hij heet Liam. Lekkere, Ierse naam!