Ja maar je verwacht zoiets toch niet Popje, dan kan ik me heel goed voorstellen dat je even geen gevat antwoord bij de hand hebt... Echt een &^&%&*%^&%^&% opmerking zeg! @ Joany: ben ook wel benieuwd of je aan het meewedden bent!
Wauw Popje, die opmerking is echt keihard! Hoe kunnen ze dat nou flauwekul noemen?! Dan sta je vanbinnen echt even te koken he. Nog een Updateje van mijn kant: Hij was maandag de hele dag weg, dus kon ik niet meedoen met het wedje. Vanmiddag was ik er weer, heb hem direct bij de kladden gepakt en gezegd dat ik ook meedee! Hij moest er eerst wel om lachen, want hij had dat echt niet verwacht he! De langste van hun kant stond op 2 maanden na aanvang werk, dus per 1 januari kan ik de Prijzenpot opeisen! Jiehoee, dat is nog eens gemakkelijk geld verdienen
@popje: dat zou me ook niet lekker zitten, zo'n opmerking. ik krijg dan heel erg de neiging me te gaan verdedigen en te gaan vertellen hoe goed modermelk is. maar ja, dat interesseert ze dan meestal helemaal niet dus je kunt je de moeite besparen en je schouders erover ophalen. @joaney: haha, hartstikke goed dat je straks de prijzenpot binnenhaalt! is het de moeite waard? als ik jou was zou ik (hoewel ze het natuurlijk eigenlijk niet verdienen) mn collega's trakteren van de prijzenpot: taart meenemen ofzo. zo hebben zij er ook profijt van dat jij lang bv geeft toch?
Dat dacht ik dus ook meteen. Even een wedje maken dat als je t zo en zo lang volhoudt dat je baas je dan maar een x aantal extra BETAALDE vrije dagen geeft.
Nou, bij mij had de baas "mazzel" dat het wegens omstandigheden al over was met BV toen ik weer ging werken, maar......stel dat je het niet vol zou houden, zou ik nog maaaaaanden doen alsof in dat speciale kolfkamertje, hahaha.... Wat een eikel zeg, prachtig dat het zo goed lukt, kolven en werken en voeden, dus ik zou zeggen: ZET M OP!