Misschien dat het aan mij ligt of mijn hormonen.. maar wat ik vanochtend nou in de winkel meemaakte! Ik had een pak duo toetjes in mijn handen en liet deze uit mijn handen vallen en van de 2 pakjes was er eentje helemaal kapot. Nou kan gebeuren lijkt mij, de baas samen met een vakkenvuller stonden net naast mij dus ik er naartoe en toen vroegen ze mij even te wachten en gingen naar achter.. toen ze terugkwamen hadden ze het pakje helemaal in plakband gewikkeld! Niet zo mooi zicht zei hij zelf, maar in ieder geval lekte het niet meer en kon ik het zo afrekenen ik was echt perplex! Vooral omdat ik in een klein dorpje woon waar ik dagelijk al mijn boodschappen doe, dus 500 per maand breng ik daarheen. Dan vind ik dit echt klantonvriendelijk! Ze kennen mij daar heel erg goed, ben geen vreemde ofzo.. had eigenlijk een nieuw pakje verwacht. Ik heb momenteel beetje last van mijn hormonen dus kan om zoiets stoms al bijna brullen.. maar ik vind het echt zo stom ik kan er niet over uit. Heb zoiets van ze zien mij daar niet meer, ik rij voortaan naar de stad waar het tenslotte toch veel goedkoper is.. dus scheelt mij ook weer in de portemonnee, ze bekijken het maar! Reageer ik een beetje overdreven, want het gaat natuurlijk nergens over een pak toetjes
Vind het niet overdreven hoor, heb zoiets nog nooit gehoord haha. Plakband er omheen? Die supermarkt moet wel in diepe crisis zitten zeg.
je hebt het toch niet gekocht mag ik hopen? of ging er dan ook wat van de prijs af omdat er al wat uit was?
Belachelijk! Wat een slechte service zeg. Persoonlijk zou ik er dus wel een klacht van maken. Al is het maar om je ongenoegen te uiten!
Bizar, ik vind dat ook niet kunnen. Ik had dan mn hele kar direct laten staan, dat toetje betaald en gezegd dat ik mijn geld voortaan wel ergens anders heen breng. Mafkezen.
Hoe verzint hij het zeg. Dat heb je toch niet gekocht mag ik hopen. Dat had ik toch echt wel ergens in de winkel geloost.
Technisch gezien is het ook nog steeds eigendom van de supermarkt vóór de kassa, dus je had het zo terug mogen zetten en een nieuwe mogen pakken . Enne met zulke acties maken ze geen vrienden :x. Zou wat wezen als je en pot appelmoes laat vallen en in een zakje de scherven en restant meekrijgt om te betalen .
Ik zou het ook niet prettig vinden. Als het nou een duur artikel (50 euro ofzo) was dan zou ik het niet vreemd vinden als ze met je hadden overlegt of gevraagd de schaden te vergoeden. Een winkel waarbij het personeel zoiets bij mij zou flikken zou ik vermijden, zeker als het blijkbaar beleid van de baas is.
Ik had die toetjes gewoon ergens anders in een schap gezet en mijn andere boodschappen gaan afrekenen. Normaal gezien hoef je dat echt niet te kopen hoor als je iets laat vallen in de supermarkt. Is mij ook al overkomen en dan ruimen ze het gewoon op.
Niet dom voelen hoor, denk dat de meeste mensen zo perplex hadden gestaan dat ze hetzelfde hadden gedaan. Belachelijk is het wel.
M'n schoonmoeder heeft het eens een keer bij de aldi gehad. Ze had zo'n toetje met van dat room erop laten vallen. Ook gemeld en mooi dat ze hem moest betalen. Als ze een winkelwagen had, dan had ze hem niet hoeven betalen
Denk dat je hormonen je te lief maken dan.... Ik was briesend weggelopen met en dan niet erachteraan... En ik had terwijl ik de winkel uitliep al met mensen gaan bellen over die geweldige service... Een klacht kan je trouwens ook nog achteraf indienen
Mijn moeder heeft het eens bij de AH gehad. Zij liet een pak toetjes vallen, er kwam meteen een medewerker aan die het ging opruimen en tegen mijn moeder zei: u mag de bon voor stomerij bij ons inleveren dan vergoeden wij dat ook. (er zat namelijk wat pudding op haar broek). Zo kan het dus ook! Bah wat een rot manier van handelen, als je echt stoer bent/durft zou je terug kunnen gaan om te vertellen wat dit met je doet. Want daar kan de beste man alleen maar van leren. (en ben jij het kwijt...)
Dat meen je niet! Ik heb wel eens een pot dopertwen laten vallen toen ik mijn boodschapjes op de band aan het laden was. Ik kreeg een nieuwe pot en het werd opgeruimt... Zoiets kan gebeuren.. Toen ik tijdens mijn studie nog bij c1000 werkte werd daar ook nooit moeilijk over gedaan. Kende de baas je goed dan maakte hij er een grapje over.
ik lig met mijn onderkaak op tafel........ jeej, ik zou ook even met mijn mond vol tanden staan denk ik daar.
ik werk al zo`n 10 jaar in een supermarkt, en dit heb ik nog nooit meegemakt, en dit mag ook niet, je had gewoon kunnen zeggen, sorry ik ga dat niet betalen, absurt. hier in onze buurtsuper zou dat echt nooit verwacht worden, een ongelukje kan gebeuren, en je moet jeklaten te vriend houden. ik zou terug gaan, en melden dat je je belazaerd voelt, en dat je niet meer komt winkelen door die actie, dat ze die 1 euro voor het toetje belangrijker vinden als klantvriendelijkheid, en dat je vanaf nu je boodschappen ergens anders haalt, MITS het niet netjes opgelost wordt. echt doen hoor, terug gaan.
1 woord schandalig. Ik denk dat ik ook perplex zou staan, voel je niet dom!! Wel zou ik er nog naartoe gaan en een klacht indienen en anders je partner dit laten doen.