belachelijk zeg!!! Het gaat niet goed met die super zeker??? Ik snap wel dat je het betaalt hebt hoor, je bent gewoon te verbaasd. En ik zou er denk wel mee teruggaan, dan neem je je man toch mee, dan ben je niet alleen.
Belachelijk zeg! Een paar weken terug reed mijn dochter in de AH met zo'n klein karretje een enorme lading glazen doperwtpotten omver. Enorme ravage. Ik bood zelf aan het te vergoeden maar dat hoefde absoluut niet.
Heel raar. Ik liet laatst een pak melk vallen bij mn tas inpakken, dus ik had hem al betaald. Maar ik kreeg zo een nieuwe van ze. Dat vond ik wel netjes van ze.
Ik ook, een pak yoghurt bij de AH. Het zat o-ver-al, tot het bloemenrek aan toe. Hoefde niks op te ruimen en kreeg een nieuw pak. Netjes! Maar die buurtsuper... pffft. Ik zou inderdaad mijn vriend heen sturen om geld terug en excuses te eisen
mijn inziens mogen ze het niet eens doen! want ze kunnen het gewoon afschrijven! hun zijn er gewoon voor verzekerd!poos terug liep mijn vriend bij de xenos een vaas van 40 euro ofzo onderste boven. gelijk gevraag of hij hem moest betalen maar dat was echt niet nodig want winkeliers zijn er voor verzekerd.
*proest* dat meen je niet Ingewikkeld met plakband.... Mij zagen ze daar ook niet meer, laat ik het daar maar op houden
oh jeetje ik heb zelf in een supermarkt gewerkt en daar kregen ze zo gratis een nieuwe pak mee zelfs als ze al hadden afgerekend en naar de auto gingen. Moet zeggen dat sommige mensen wel heel aso deden ..keer liet iemand zo'n pot potgroenten vallen en ik was dus gelijk aan het schoonmaken , zegt die klant zo heb je vanavond wat te eten :O echt ik ben blij dat ik niet meer in een winkel werk zoveel zeikerds kwamen er op een dag
En bij de hema laatst had mijn moeder een vaas laten vallen van 15 euro , wij excuses aanbieden maar die medewerkers heel aardig aan het opruimen enzo en ze zeiden geeft niks hoor mevrouw kan gebeuren
Ik heb het een keer gehad met een lampje.. Die liet ik uit mijn handen vallen. Heb ik ook niet hoeven betalen. Winkels zijn daarvoor verzekerd.. Het zou me niets verbazen als hij jou dat pakje heeft laten betalen, en het op de afschrijflijst oid gezet heeft!! Hoe dan ook.. Mij zouden ze er niet meer zien.
Heb het eerlijk gezegt ook nog niet mee gemaakt. Ook mijn bek lig op de tafel. Nee het ligt niet aan jouw hormonen maar aan hun zou ook terug gaan en zeggen van wat een raar iets.
Ik zou alsnog met de bon en de toetjes terug gaan. Laat ze het maar netjes oplossen en anders gewoon naar die andere supermarkt gaan.
echt vreemd zeg.. maken ze klanten mee. pfffff.. had een keer dat mijn zoontje een fles zoete kleffe teriyaki te pakken had gekregen liet vallen.. dus gemeld sorry sorry. werd netjes opgeruimd niks aan de hand. arme medewerkers.. een toetje in plakband wikkelen. die is toch niet lekker bij de wekker hoor.
hahaha belachelijk! Ik was alsnog teruggegaan en mochten ze dan nog flauw doen dan had ik een gedeelte van het geld teruggevraagt,er was immers al wat uit ;
belachelijk.is het een franchise nemer van een bepaalde keten toevallig, zou ik een klachten brief naar de keten schrijven.