Nou dat is het ook wel helemaal omdat je er achteraf over gaat klagen. Je had er gelijk in de winkel iets mee moeten doen.
Moet wel een beetje lachen om de reacties.. Maar wat belachelijk van die kerel. Die winkel (of ze nou wel of niet verzekerd zijn) merken het echt niet of er een pak toetjes valt.. En hoe kom je erbij om er dan maar plakband om heen te doen? Verwacht hij nou echt dat je thuis dat plakband gaat verwijderen en lekker gaat smullen.. Maar goed.. Kun je er niet even een foto van maken? Een begeleidend briefje en dan opsturen naar het hoofdkantoor van de C1000? Lijkt me beter dan terug gaan naar zo'n man die als oplossing plakband heeft.. Ow sorry, ik dacht C1000, maar waar hij dan ook maar bij aangesloten is bedoel ik dan.. Gr. Carlien
Ik zou ook met mijn mond vol tanden staan hoor.. En na die tijd zou ik denken.. Ow, en dat en dat en dat had ik kunnen zeggen.. Mja.. dan is het te laat.. Maar dan kun je nog wel gaan balen en klagen.. Gr. Carlien
Je kunt toch wel eens met je mond vol tanden staan, of niet dan? Belachelijke reactie van het winkelpersoneel, snap persoonlijk eigenlijk niet waar ze het lef vandaan halen om jou een bijeengeplakt potje pudding (of wat dan ook) te laten betalen.
dus het is dan eigelijk "open" en met plakband dichtgemaakt? nou dan is de houdbaarheid gelijk verlopen en ben je verplicht het die avond op te eten.... vind het echt van de zotte...ze zijn toch gewoon verzekerd? idd erg klantonvriendelijk dit dus ik vind het niet overdreven!
Beetje triest van dat personeel zeg....daar win je geen klanten mee. Maar ik had toch echt dat pakje toetjes laten staan zonder te betalen, alleen heb je daar nu niks meer aan. Ik zou een brief of mail sturen naar het hoofdkantoor en daarin zetten dat je dit geen stijl vind. Vind dit echt niet normaal.
Hier een keer meegemaakt dat ik een potje boontjes liet vallen met de auto inladen op de parkeerplaats dus al betaald en al. Mocht gewoon een nieuwe pakken ondanks dat ik er al mee buiten was geweest en een medewerker ruimde het glas op.
Da's wel heel netjes.. Toen ik laatst bij de Dirk van de Broek hier 5 pakken appelsientje liet vallen (bij de kassa, nét betaald) kregen we echt geen nieuwe hoor.. Maar het veraal van TS vind ik echt bizar! Echt niet netjes!
ik vind dit niet overdreven ze behoren je gewoon een nieuwe te geven ze kunnen dit gewoon afschrijven vind dit echt belachenlijk ik zou ook voort een stukje verder rijden
Hier kan ik mij wel wat bij voorstellen, tenminste als je smoeder meerdere boodschappen in haar armen had en er dan wat valt. Als je ziet hoe sommige mensen (zonder mandje of winkelwagen) door de winkel lopen met hun armen helemaal vol, tja dat is vragen om zulk soort dingen. Maargoed dan nog zou ik als personeel zijnde vragen of ze de volgende keer een winkelwagentje zou willen pakken om dit te voorkomen en dan het kapotte toetje weg doen.
dit had je echt niet hoeven te betalen hoor.. ik ben super onhandig, en laat wel vaker wat vallen in de supermarkt.. maar nog nooit heb ik daarvoor betaald !! als ze me zouden zeggen dat ik het moest. zou ik zo zonder boodschappen de winkel uitlopen !! wat een asociale daar zeg !! ik hoop toch dat je daar geen boodschappen meer gaat doen !
volgens mij hadden ze je het niet eens mogen verkopen... want open betekent verontreinigd... Het was toch niet de plus! of wel? ik heb wel eens een kratje bier laten kletteren... de winkel stonk een dag later nog, hahaha maar dat deden de vakkenvullers zelf ook regelmatig .
Nou belachelijk hoor, ze hadden je gewoon een nieuw toetje moeten geven. Ik heb ook weleens een pot groenten laten vallen, hoefde ik niet te vergoeden en kreeg een nieuwe pot (ok, een glazen pot eerst lijmen en dan de groenten er weer in doen is ook wel veel moeite haha). Ik snap je gevoel in ieder geval helemaal, hormonen zullen ook zeker meespelen.
ik had de pakje toetjes zo in een ander schap gezet ja echt en zo nieuwe gepakt ik zou er echt niet voor gaan betalen klagen moet je ff doen bij die baas belachelijk wat hij deed zeg
Belachelijk! Ze kunnen het toch gewoon als breuk afschrijven? Ik had dus echt niet betaald, ik zou eerder hun nomineren voor de koude douche bij kassa
Schandalig dat ze je daar voor hebben laten betalen zeg!! Daar zijn ze gewoon voor verzekerd. En het je dan ook nog meegeven om op te eten? Belachelijk!! Ik heb in kleine spar hier eens gehad met een fles wijn. Die moest ik ook betalen. Ik heb er verder geen probleem van gemaakt want ik ben import in dit dorp. Toen mijn vriend overigens hetzelfde overkwam, hoefde hij niet te betalen. Logisch, want ze zijn er echt voor verzekerd. Dat was dus een typisch gevalletje van ons kent ons en ik kom er nu weer omdat er een andere eigenaar in zit..
Ik had het netjes terug gezet in het vak en met mn nieuwe pakken naar de kassa gelopen. Kom nou... armoede daar