@Nynke: Helpt het als je weet dat het in mijn beginperiode was en het dus een fles Canei betrof? Des te schandaliger dat ze me hebben laten betalen!!!
Haha.. ik moet echt lachen om de reactie's... het ligt dus niet aan mij. Het was trouwens bij de Emte. Ben vanavond naar de aldi geweest om mijn boodschappen en morgen haal ik de rest bij de Dirk maar mij zien ze hier niet meer. Eigenlijk wil ik er nog wel mee terug, want ik vind het achteraf gezien ook echt wel onbeschoft en dat blijkt ook wel uit jullie reactie's..
Het is je vergeven. Maar hebben ze je laten betalen voor een fles Canei?? Je had geld toe moeten krijgen. @Aude: ik zou idd morgen gewoon even langs lopen.
@Nynke: Ja stom van me, ik had het over een fles wijn maar bedoelde Canei. Dat is inderdaad geen wijn! @Aude: ik zou ook heengaan. Heel kalm en beheerst en dan aangeven dat je graag een officiële klacht wilt indienen..
ik zou morgen toch even terug gaan om een officiele klacht in te dienen, ik vind het maar aso hoor!! toevallig gebeurde mij vanmiddag hetzelfde bij de AH ik had een pak appelmoes gekocht 12 cupjes zitten erin en toen ik thuis kwam bleken al die cupjes kapot maar niet mijn eigen schuld want het was opgedroogd oud en plakte.. ik terug en netjes nieuwe gekregen er waren nog 4 pakken waarbij het kapot was en die jongeman had ze netjes uit het schap gehaald!! zo hoort het toch???
Ongelooflijk verhaal zeg... Het lef van die medewerkers, ongelooflijk! (oh dat zei ik geloof ik al he?! Hihi)
Kan het niet laten om toch ook even te reageren. Ik heb enkele jaren in een kleine buurtsuper gewerkt. Ik stond niet in de winkel zelf zegmaar, maar in de beenhouwerij (zij maakten hun worsten, filet americain, vleessalade, macaroni, hamburgers en dergelijke allemaal zelf). In mijn beginperiode, en vaak ook daarna nog, kwamen ze mij wel eens even roepen als het echt druk was en iemand had iets laten vallen. Nou, er was een persoon en die had een plastic spuitbus van cocktail ofzoiets, saus laten vallen maar die was gewoon helemaal kapot, heel de vloer onder de saus. Wat hebben ze gedaan? Hup die fles in de vuilnisbak, ik heb het helemaal opgepoetst en verder is er volgens mij geen commotie om gemaakt. Ik denk niet dat ze dat heeft moeten betalen overigens, maar ze was al weg toen ik het ging oppoetsen (Je kent het wel, eerst nog emmertje water laten lopen, een dweil pakken, ...) Dus ik vind het hééél schandalig dat ze zoiets durven! Plakband errond, en dan nog moeten opeten ook zeker?? Ik had het niet teruggezet, en waarschijnlijk ook met mn mond vol tanden gezeten en netjes betaald maar ik zou thuis echt niet te genieten zijn! Ik zou idd een officiele klacht indienen. Dat ze dat bij een onbekende doen, vind ik ht erg, maar ik heb begrepen dat je daar niet onbekend bent, dan doe je zoiets zeker niet!!!! Daar kom ik dan dus nooit meer, of het moest echt het dichtste bij zijn om even op de fiets iets snel te halen ofzo anders, sorry, nee.
Dit is echt absurd! Ik zou een klacht indienen bij het hoofdbedrijf van de Emte. En dat je het wel hebt betaald en mee genomen kwam door de situatie je was overbluft en daarom deed je niet wat je achteraf had willen doen. Maar zou er nu nog zeker iets mee doen, want het slaat echt nergens op!
Dat ze ook nog de moeite hebben genomen de toetjes in te wikkelen met plakband..... dat is wel héél erg, hoor!!!
Nou ja zeg belachelijk!! Als ze met die toetjes bij mij weer aan waren gekomen en vergoed willen hebben dan nemen ze maar contact op met mijn wa-verzekering. Stelletje idioten daar zeg! Kan me goed voorstellen dat je met je mond vol tanden staat, dit bedenk je toch niet???
nog nooit meegemaakt. Als ik zelf iets liet vallen of een van me kinderen heb ik het nog nooit hoeven te betalen. Ik wou het wel omdat het mijn schuld of van de kinderen was, maar het hoefde niet. Ze gooiden het meteen in de prullenbak en klaar was het. Ze schrijven het af en that's it. Ik vind dit wel heel slecht van jullie winkel. Kom op zeg even dichtplakken en maar meenemen en betalen pff waar gaan we heen met de maatschappij????
Ok die reacties met 'daar zijn ze voor verzekerd' zijn wel grappig. Een supermarkt gaat geen pak toetjes indienen voor vergoeding bij de verzekeringsmaatschappij hoor.. dat wordt alleen met duurdere producten gedaan (dure fles drank bijvoorbeeld waar ik ook wat over las) Je eigen aansprakelijkheidsverzekering gaat ook geen pak toetjes vergoeden.. Een winkel maakt ruimte in zijn omzetgegevens voor spullen die vallen.. dat is iig normaal om te doen. Het is tenslotte iets wat iedereen kan overkomen, ook je personeel. Die ga je het dan toch ook niet laten betalen of terugzetten met een plakbandje eromheen? Echt van de zotte dit..
Supermarkt kan die producten gewoon afschrijven hoor. (wat denk je van spullen die ze zelf laten vallen of spullen die eerder over datum zijn dan gewoonlijk is?? ).. Ik had het in zijn gezicht gesmeerd als hij me dat had geflikt hahahahahahaha... (heerlijke hormoontjes). Had het toch echt niet terug aangepakt, meegenomen of betaald. No way! Vind het te bizar voor woorden dat een supermarkt zoiets doet.
Dat zou ik ook niet serieus bedoelen tegen die vestigingsmanager, meer om te onderstrepen hoe belachelijk het is. Zelfs een wa verzekering vergoed het niet. Mede daarom zou ik sarcastisch zeggen dat als hij het vergoed wil hebbenn maar contact opneemt met onze verzekeringsmaatschappij.
Wat een zielig persoon zeg.. Manlief heeft ook jaren in een supermarkt gewerkt en hij heeft een keer gehad dat de alles van zo'n kar viel doordat de zijkant eraf viel. Hij heeft het gewoon op zo'n lijst geschreven en klaar was het. Ik zou gewoon even een foto maken en naar het hoofdkantoor van de supermarkt heen sturen. Dat zij zulke medewerkers in dienst hebben is absurd. Succes ermee!
haha, ik denk dat ik op dat moment zo perplex was geweest dat ik ook gewoon betaald zou hebben, maar als ik er nu over nadenk zou ik er ook geen boodschappen meer doen! Mijn zoontje heeft laatst een kiwi kapot geknepen en een andere keer een hap uit een tomaat genomen.... De tomaat had ik uit eigen beweging gewoon betaald (ja blijft mijn kind..) de kiwi mocht ik gewoon weggooien.