Nou ja zeg! pak toetjes laten vallen in de supermarkt..

Discussie in 'De lounge' gestart door Aude, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het is op zich tegenwoordig natuurlijk wel normaal dat het onder de service valt dat je dan een nieuw pakje krijgt, maar het is natuurlijk geen RECHT voor jou en zeker geen PLICHT voor de winkel, omdat te doen. Ze hoeven het dus niet te doen, en zeg nou zelf: als jij in de blokker een vaas laat vallen, betaal je die toch ook zelf? ;)

2. Fransa

Fransa Niet meer actief

Echt superbelachelijk. Moet niet gekker worden hé. Kan me voorstellen dat je even van de kook was. Zoiets kan gebeuren he. Ben benieuwd wat ze zouden doen als hij zelf iets laat vallen...

Liep vanochtend nog hier in de supermarkt en één van de vakkenvullers liet een tray frisdrankblikjes vallen waarvan er eentje openspatte. Werd gewoon opgeruimd en denk ook niet dat ze dat op z'n salaris gaan inhouden....

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nee... Echt niet!
    Winkels zijn daar tegen verzekerd, zoiets is nou eenmaal het risico van een winkel houden.

4. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon volgende week een pakje rennies en diareeremmers declareren bij hun om dat je ziek bent geworden van een bij hun gekocht open toetje.

5. Zonde van je geld.. ;)
    Ik neem aan dat de Blokker wel een goederen/inventaris verzekering afsluit voor zulk soort vazen.. vanaf een bepaald bedrag kan dat dan geclaimd worden.

Voor een vaasje van 10 euro gaan ze niet moeilijk doen. Iedere winkel overkomt zoiets.. Risico in het vak. Een bedrijf gaat dan uit van een bepaald percentage aan goederen die verloren gaan..

6. 4days

4days Niet meer actief

Maar als je andermans eigendom kapot maakt moet je dat ook betalen... ;)
    Puur juridisch gezien hebben ze gelijk. Maar het is gewoon een stukje klantenservice op zoiets niet te doen. Kijk maar wat er nu gebeurt. Ze sparen een eurootje en lopen voortaan zeker 300 euro omzet per maand mis.

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

mooi niet!

ik heb bij blokker gewerkt en die zijn er voor verzekerd hun mogen het niet eens in rekening brengen.

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik heb ook jaren bij de Emté gewerkt. Wij hadden ook zo'n lul van een bedrijfsleider. Die flikte ook zoiets. Hij is toen naar een andere filiaal gegaan. Waarschijnlijk waar jij je boodschappen hebt gedaan ;) Zal me echt niks verbazen als hij het is geweest. Het is gewoon belachelijk en ik zou mooi terug gaan als ik jou was. Succes ermee.

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik vind dat je ondanks je hormonen nog netjes bent gebleven in de winkel. Ik had mijn hele kar met boodschappen laten staan en was weg gelopen.

10. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit had ik ook gedaan zonder hormonen..;):) Of ik was verontwaardigd weg gelopen of ik was in lachen uitgebarsten. Maar die toetjes hadden ze mogen houden.
    Volgens mij kunnen ze dit gewoon onder 'derving' oid afschrijven.

Een vaas bij de blokker had ik ook niet betaald want daar zijn ze idd verzekerd voor.

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Mail sturen naar het hoofdkantoor...

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Dit is echt aso, ik zou er niet meer heengaan! Ik heb ook weleens wat laten vallen, of de kids, maar nooit hoeven betalen hoor.

13. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Nou, mijn man is er dus gister mee terug gegaan... en heeft gezegd dat hij het niet normaal vond dat ik dit meekreeg. Dat ze een toetje bij elkaar rapen op een vieze vloer waar iedereen overheen loopt en dichtplakken met plakband en dat ik nog wel zwanger ben ook en dit zeker niet op kan eten.
    De bedrijfleider ging echt in discussie! hij zei dat als ik iets in de blokker had laten vallen het ook gewoon moest betalen en dat ze daar niet voor verzekerd zijn. Hij wou wel een nieuw pak meegeven om dan maar van ons 'gezeur' af te zijn, maar mijn man heeft proberen uit te leggen dat hij daar niet voor kwam maar dat hij het geen 'service' vind.. ik breng daar €500 per maand! ... nouja... jammer voor hem dan maar ik doe daar dus geen boodschappen meer, en dat voor nog geen €1,-... vind het maar zielig hoor..:(

14. Is er geen hoofdkantoor ofzo waar je je klacht in kan dienen? Ook over de bedrijfsleider gelijk? Wat een rare vent dat hij zo in discussie gaat! Kent dus niks over klantvriendelijkheid :x

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heel klantontvriendelijk deze man. ik heb zelfs eens gehad bij de lidl dat ons meisje een paar happen van komkommer gegeten had en ik zelfs die nog mocht omruilen.... tjah vond dit dus niet nodig maar ik bedoel maar dat is toch veel vriendelijker.

16. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    tss hij laat zich nogal kennen voor die rotte euro! door zijn klantONvriendelijkheid zal hem dit waarschijnlijk veel meer kosten (neem aan dat jij je centen liever ergens anders uitgeeft indien mogelijk ;) )

Deel Deze Pagina