foei heel erg maar dit zou ik ook gedaan hebben denk ik. ts ik vind het zoooo schandalig!hoe durft ze
Ach ik vind het niet eens zo erg!Of ben ik daar nou heel raar in? Gewoon twee oudjes die ontzettend zin in kippenpoten hebben.. Ik vind het wel grappig Hij kon t toch proberen?? Ik vind het niet schandalig, ik vind het wel schattig
ik vind het ontzettend schandalig, die vent spoort niet. Oude mensen denken altijd maar dat ze overal mee weg komen. Ik had het personeel erbij geroepen en precies uitgelegd wat hij gedaan heeft. Tenminste als ik er nu over nadenk, op het moment zelf zou ik waarschijnlijk net zo verbaasd zijn als jij.
Als die man het serieus meende is dat verre van schattig, maar ronduit onbeschoft. Gaan ze de kippenbouten maar bij de slager halen.....
Ik zou serieus kwaad zijn. Niet om die stomme kippenpoten maar blijf bij mijn kind uit de buurt met je ellendige snoepje.
Ik was aan t lezen je stukje en dacht eerst ooh nee die ouwe zou t toch nie zomaar uit je mandje gepakt hebben! Maar ze probeerde je kind om te kopen.... mafkezen!
hahahahah ik moet er zo om lachen maar echt wat ontzettend onbeschoft en wij onze kinderen leren om geen snoepjes van vreemden aan te nemen en dan komt er zo'n vent. Maar ik had er wel degelijk iets (en wel heel wat meer dan iets trouwens) van gezegd, is ie nou helemaal gek?
*zoekt kaak even onder bureau vandaan* Ik denk niet dat ik met zo een actie mijn mond had gehouden. Doorgaans houd ik me wel in maar dit... HOE verzint die ouwe het!! Die is echt niet goed bij zijn kop en dat had ik hem even heel duidelijk gemaakt denk ik zo. Kom niet aan mijn kinderen en zeker niet rond die leeftijd waar ze zelf nog niet mondig genoeg zijn. Zeker nog nooit van kinderlokkers gehoord ofzo? creep! Heb je je dochtertje verteld dat ze een grote meid is omdat ze het snoepje niet aan nam? Kan haar sterker mocht er nog eens zoiets gebeuren...
Ja en dan? Wat moet t personeel daar aan doen? Naar de man toegaan om te zeggen dat ie dat niet mag doen, en in de hoek zetten ofzo? On topic: Wat een rare actie, ik zou helemaal overbluft zijn denk ik!
nou ja, niks eigenlijk, maar even flink overdrijven en die vent voor l*l zetten t.o.v. het andere winkelend publiek.