nou ja zeg wat denkt dat oudje wel niet

Discussie in 'De lounge' gestart door pluk, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Haha, ja echt van die opa-snoepjes :D Die van mij had altijd zo'n rolletje Stophoest.. Maar die gebruikte hij ni om kippepootjes te jatten hoor!

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Even ertussendoor. Kinley wat een gave naam!

3. aylioun

aylioun Bekend lid

10 feb 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    whahahahahah niet te geloven!!
    Wat ongelooflijk schaamteloos om een kleine meid zo te chanteren.
    Gelukkig is hij er niet meer weggekomen;)

liefs

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ooh... Ik had me waarschijnlijk van verbazing kapot gelachen..

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik moet er eigenlijk wel erg om lachen.

Maar dat kán toch niet.

6. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Pies hier in mn broek van het lachen!!!!!

Maar kan me voorstellen dat je laaiend was! Ik had er zeker iets van gezegd!

7. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Stel je voor dat je te veel betaald of niet op je bord krijgt wat je wil!!?

Wat een aso!!!

8. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

:$ belachelijk om zo'n klein kind om te kopen:$

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.255
    4.484
    113
    Het snoepje leek op iets dropachtigs (had een donker uiterlijk) maar verdween al heel snel weer in zijn zak.
    Nu moet ik ook wel om lachen hoor maar ik stond gisteren gewoon perplex. Kon ook niet peilen of hij het serieus meende of een grapje maakte.

Kinley is trouwens lang en behoorlijk rap in haar taalgebruik dus ik kan me wel voorstellen dat ze ouder geschat werd dan dat ze daadwerkelijk is.

Dnze22 vonden wij ook, het betekend fair haired Viking (vrij vertaald blonde viking) en is een oude Keltische naam :D

10. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    my point!

Ik zou behoorlijk luid gezegd hebben dat ze geen snoepjes mag aannemen van vreemde mannen.

t moet niet gekker worden hier :$

11. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    aanvulling van mijn vriend: 'ik zou luid zeggen: help een kinderlokker!!' :D :D :D

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik vind het wel een grappige actie. Snoep ruilen tegen de laatste kippeboutjes haha. Goed geprobeerd. Uiteraard had hij van mij de boutjes ook niet gekregen.

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ongelooflijk!
    Stond er niet toevallig een camera van Benidorm Bastards te draaien?!!

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik val nooit stil dus gok dat ik daar nu nog los aan het gaan was als ik dat mee zou maken! Wat een gek!!

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mijn man moest ook heel hard lachen toen hij dit hoorde. :D

Hij zei: Die mensjes weten niet beter... Die MOETEN iedere woensdagavond kippenpootjes eten, anders stort hun wereld in... :D

16. fafje

fafje Niet meer actief

omg!!! hahah neeee te erg !

17. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat een belachelijke actie van die man...

Onbeschoft!

Heb vaak "problemen" met oudere mensen... Werk zelf in de ouderenzorg en dat vind ik heerlijk! Maar buiten het verpleeghuis....
    Hoor inderdaad veel over pesten in het verzorgingshuis...
    Voordringen in de winkel....Grrrrr...
    Niet doorrijden op de weg, onder het mom, in de Kampioen stond dat 80 km per uur het beste is voor de auto... (ooit door mijn oma gezegd)

18. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik vindt het ook ronduit schandalig.

Persoonlijk sta ik er zelfs van te kijken hoeveel mensen dit grappig vinden.
    Vraag me af of de meeste het nog steeds graoppig vonden als dit over een jonger iemand ging??

19. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik kan er ook wel om lachen.
    Ik zou echt niet uit mijn dak gaan maar wel aan de heer aangeven dat ik toch echt mag hopen dat hij een grapje maakt. Dat hij zulk gedrag in de huidige tijd niet meer vertonen mag en anders idd in de hoek mag gaan staan whahaha.

En ach voor mijn dochter zou ik het juist een heel mooi testmoment vinden. Er gebeuren veel ergere dingen, hier kan ze juist mooi mee oefenen en ik kan dan zien of ik haar nog moet bijschapen of niet.

20. Nescio

Nescio Niet meer actief

Helemaal mee eens.
    Ik begrijp dat je het op het moment zelf niet leuk vindt, ik zou ook niet weten hoe ik moest reageren, maar over het geheel gezien is het wel grappig.
    Twee van die oudjes die zich al de hele week lopen te verheugen op kippenpoten... en wat ging in zijn hoofd om om daadwerkelijk je dochtertje aan te spreken? 'Ruilen voor een snoepje', haha, hij probeerde zich zeker op haar niveau te plaatsen. Dat zijn toch situaties die je bijna niet meemaakt en juist daarom niet alleen negatief of 'asociaal' zijn.

Misschien was hij ook niet helemaal 100% meer, maar een beetje verward. Ik zou ook niet hoog van de toren blazen, wel is het een mooi ervaringsmoment voor je dochtertje.

Deel Deze Pagina