Ik heb helemaal dubbel gelegen om deze foto hahahaha Maar wat een asocialiteit zeg om je dochter zo om te kopen
ben ik nu de enige die waarschijnlijk nog gewoon van het goede van de mens uitgaat en denkt dat dit gewoon een grapje was van deze heer? uiteraard ben ik ook zeer voorzichtig met mijn kids en zal ze altijd in de gaten houden maar dit zou ik persoonlijk opvatten als gewoon een suffe grap van die man en zou zoiets hebben gezegd van nee hoor wij zijn niet om te kopen. of wij houden meer van kip als snoep ofzo.... vind nhet wel triest om te lezen dat iemand maar gelijk voor ouwe gek, idioot , onbeschoft en weet ik wat wordt uitgemaakt. nee ik probeer toch nog altijd het goeie in een mens te zien. wel met de nodige voorzichtigheid uiteraard
Vind ik ook hoor vooral bij wat oudere mensen, we weten niet wat zijn intentie was. Maar anderzijds moet je wel alert zijn als ouder. Laatst ook bij Dr.Phill van die gekken die zomaar andermans kind aan durven tikken
Wat erg he! En inderdaad de oudjes van tegenwoordig.. Ik werk achter de kassa, en echt ik heb meer last van de oudjes dan de jeugd! Heb al heel wat gekke dingen gezien/gehoord, maar dit is wel heel raar.