Lastige ex...

Discussie in 'De lounge' gestart door Veertje1979, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiden, ik moet effe mijn hart luchten.

Bijna 2 jaar geleden heeft mijn ex onze relatie beeindigd. Ik was er kapot van en het heeft effe geduurd voordat ik weer mezelf was.
    Momenteel ben ik ontzettend happy met mijn lieve vriend en samen hebben we een dochter van bijna 7 maanden. Ook zijn er plannen voor een 2de.
    Maar nu mijn probleem. Die ex van mij wil me niet met rust laten! Hij mailt met een behoorlijke regelmaat de meest vreemde berichten en blijft me maar bestoken met de vraag of ik aub niet een keer met hem het nest in wil duiken.
    Ik heb een paar weken geleden zelfs een mail van hem gehad waar hij een filmpje had toegevoegd...In dat filmpje zag ik hoe hij oraal bevredigd (om het netjes te houden) werd door een dame die zijn moeder had kunnen zijn! Met zijn telefoon gemaakt :confused:

Nog een detail: Hij is een collega...Ik zie hem bijna nooit, daar is onze organisatie te groot voor, maar toch...
    Vandaag was de maat vol. Ik ben naar mijn leidinggevende gestapt en heb mijn beklag gedaan. Zij was behoorlijk boos en neemt het op met zijn leidinggevende...Ik ben niet de eerste bij wie hij dit flikt. Een andere (ex)collega is door hem op die manier weg gepest...

Waarom laat hij mij niet met rust! Ik hoop dat zijn chef wél duidelijk genoeg is. Wat ik ook zeg, hij lacht erom en gaat gewoon door. Al word ik boos, leef ik mee, maakt niet uit!

Pfffff....wie heeft ook zoiets meegemaakt?

2. randi

randi Niet meer actief

heb het niet meegemaakt maar dit is wel stalking, als ik van jou was zou ik alles wat hij doorstuurd bewaren en hem aangeven voor stalking bij de politie en alles wat hij stuurt zijn bewijzen. zou het hem ook eens mailan van dat je dat gaat doen mischien schrikt het hem genoeg af als je der al mee dreigt en stopt die ermee

3. Mijn leidinggevende gaf ook aan dat ik vanaf nu alles moet bewaren wat ik krijg. Ik had hem geblokkeerd in mijn mail.
    Dus mocht ik toch nog wat krijgen van hem dan bewaar ik dat inderdaad. Maar ik hoop eigenlijk dat het nu toch wel duidelijk is nu hij op het werk op het matje geroepen wordt...voor de 2de keer...

4. sim

sim Niet meer actief

behoorlijk irritant lijkt me dat, maar ik denk dat je al een stap in de goede richting heb gezet door naar je leidinggevende te stappen! wat een eikel zeg!

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

jemig meid wat iri zeg!
    maar idd alles goed bewaren! das het belangrijkste en je hebt er goed aan gedaan om naar je leidinggevende te stappen!

succes en sterkte!

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Wat een rare manier om jou zo ver te krijgen dat je het nest met hem in zou willen duiken...ik snap de logica daar niet achter. Wat zal jij blij zijn dat je van die weirdo af bent, zeg!

7. Precies...dat snap ik ook niet. Hij probeert me jaloers te maken denk ik...
    Ik probeer hem niet te begrijpen. Krijg ik alleen maar hoofdpijn van.

8. randi

randi Niet meer actief

zo'n mensen zijn niet te begrijpen en meestal doen ze dit om een soort macht over je uit te oefenen in zijn geval eerder de macht om je leven te verpesten dan om je in bed te krijgen.en je kan je beter niet tevel met hem in je hoofd zitten maar snap dat dit zeer moeilijk is , hoe reageerd je vriend erop want kan me voorstellen dat die veel zin heeft om hem ineen te slagen

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Heb je dat filmpje ook aan die leidinggevende laten zien? :)

Wat een vreselijk zielig figuur is jouw ex zeg! Wat zul jij blij zijn dat je niet meer met hem samen bent!
    Ik hoop dat hij snel inziet dat hij zijn eigen glazen hier alleen maar mee ingooit.

10. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
  11. Steffel

Steffel Actief lid

10 aug 2007
    153
    0
    0
  12. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Wat zegt jouw vriend ervan?
    Mijn man zou hem denk ik het ziekenhuis inslaan :evil:

13. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik zou mijn leidinggevende en zijn leidinggevende gewoon overslaan en meteen ZELF bij de directeur een klacht indienen wegens sexuele intimidatie... Hij is immers je collega.. en staatie waarschijnlijk meteen op straat... balletje met politie etc. gaat dan vanzelf rollen... moet je natuurlijk wel de bewijzen kunnen laten zien aan de directeur en politie...

14. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb je iets te vertellen Muuske...?

;)

15. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Maarre...kun je niet dat filmpje "per ongeluk" naar alle email adressen van jullie werk doorsturen? Dat lijkt mij dan weer lachen :D

16. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan

Hoezo :D ?

17. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hahaha das wel een goeie angelinaatje!
    ben alleen bang dat de ex dat dat weer tegen haar kan gaan gebruiken.

18. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat zou wel kunnen, maar misschien houd 'ie er wel mee op dan :D . Of iemand je hotmail laten "hacken" en door laten sturen..Kijken of ie er dan nog mee kan lachen :D

Hoe sneu ben je eigenlijk, als je dit soort dingen flikt.

19. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ze lijkt d'r eigen ergens voor te schamen, dus wie weet was zij die dame wel :D
    ;)

20. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Aangifte doen van stalking meid. Bewaar dat filmpje (hoe walgelijk het ook is) en ook ALLE e-mails. Belt hij je ook op? Noteer dan de tijden dat hij je belt. Als je genoeg hebt kun je naar de politie om hem aan te geven.

Ik heb zelf ervaring hiermee. De vader van mijn ongeboren kindje is er precies zo ééntje. Hij was in de relatie ook al heel gewelddadig, fysiek en op seksueel gebied. Toen ik aangifte van stalking deed (had 19 e-mails met matige bedreigingen gekregen) hebben ze mij heel goed geholpen. Extra patrouilles in mijn woonwijk, en ik kon altijd gelijk bellen als er wat was. Ze zouden dan gelijk politie sturen. Binnenkort wordt hij voorgeleid voor de stalkingszaak, ik hou je wel op de hoogte wat zijn straf wordt.

Deel Deze Pagina