Tractaties

Discussie in 'De lounge' gestart door Loeki2, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn dochtertje is nog lang niet jarig, maar ik heb mij het afgelopen jaar verbaasd en ook een beetje geërgerd aan de tractaties op het KDV. Ik heb Annika gewoon versierde doosjes rozijntjes uit laten delen. Leek mij voor een verjaardag meer dan voldoende. Maar het lijkt de afgelopen maanden wel of ouders er een wedstrijd van maken om zoveel mogelijk snoep en speelgoed uit te delen op het KDV. Baby's en dreumesen krijgen gewoon harde lollies mee naar huis en speelgoedjes van de Action die soms helemaal niet geschikt zijn voor die kleintjes.

Ik zit er over te denken om op het KDV eens aan te kaarten dat 'gezonde' tractaties misschien leuker zijn. Kennen jullie dit fenomeen?

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb er zelf geen ervaring mee (heb dan ook nog geen kinderen), maar het fenomeen is me wel bekend.
    Persoonlijk vind ik het belachelijk dat er snoep, laat staan cadeautjes worden uitgedeeld als traktatie.

Vroegah ;) , maar dit meen ik wel, mocht je niet eens trakteren op snoep en ik was net zo trots op mijn versierde mandarijntjes of mijn kaasblokjes met een augurkje.

Dus ja, ik zou dit zeker aankaarten.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Ik zou het ook aankaarten. Bij ons op het kdv krijgen de kindjes vaak chips, gewoon als tussendoortje of als traktatie, vind ik ook niet normaal en ga ik maandag wat van zeggen.

Ik had gewoon een koekje verpakt in cellofaan, maar idd als je ziet wat sommigen in elkaar knutselen, het slaat nergens meer op, die hele kleintjes hebben het sowieso nog niet door.

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek