Nou ja zeg..

Discussie in 'De lounge' gestart door wendy1611, 24 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

waar vind je die scriptjes? wij worden namelijk zo vaak gebeld, voor verzekeringen, hypotheken etc. of ineens krijg je iemand aan de telefoon die je feliciteerd omdat je wat gewonnen heb bij de eci (terwijl we daar niet lid zijn) we kunnen onze prijs ophalen bij een winkelpunt en dan gelijk lid worden huhuh tuurlijk!

2. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Wij hebben nummerweergave, en de nummers van zulke callcentra zijn meestal afgeschermd. Dus wij nemen telefoontjes waarvan we het nummer niet kunnen zien, niet eens op. Onze familie en vrienden beschikken allemaal over onze mobiele nummers, dus als het belangrijk is bellen ze ons daar wel op.

Of zelf creatief zijn met het stellen van 'tegenvragen':
    - Doet u dit werk al lang?
    - Vindt u het ook zo vervelend om gestoord te worden tijdens het eten?
    - Kunt u informatie opsturen (meestal kunnen ze dat niet als het studenten met een bijbaantje bij een callcenter zijn)?

Of doen alsof je hééél veel van het betreffende onderwerp afweet en kijken of je ze 'onder de tafel' kunnen lullen door ontzettend bijdehand te gaan doen.

Of doen alsof je het niet goed verstaat en 25 keer hetzelfde vragen, dan hangen ze uiteindelijk zelf wel op.

Ik heb mezelf dikwijls kostelijk vermaakt op die manier *grijns*. Arme callcentermedewerkers!

Groetjes, Wendy

3. Puck78

Puck78 Lid

25 jul 2006
    5
    0
    0
    Pers.Beg. KDC
    omg. Leiden
    ohhh echt verschrikkelijk irritant... die bellende mensen...

Heb ze regelmatig aan de telefoon. Heb ooit eens ruim 20 minuten met een of ander "jongetje" (waarschijnlijk student) aan de telefoon gezeten om het hele verhaal wel meerdere keren af te laten steken omdat ik het "niet begreep"... Heb 'm uiteindelijk wel verteld dat ik niet geinteresseerd was... toen 'ie voor de 4e keer het zelfde verhaal wilde gaan vertellen.
    Andere keren ben ik niet geinteresseerd... maar, zoals eerder genoemd, daar heeft de ander maling aan...
    Soms ben ik kortaf en heb ik al "nee, bedankt" gezegd voordat meneer of mevrouw uitgesproken is...
    Ach ja, bij mij is 't net hoe de pet staat... Maar het antwoord blijft steevast hetzelfde.... Nee, bedankt...

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nou, ik heb zelf als weekendwerk in zo'n call center gewerkt. En je word echt lastig van zo'n moeilijke mensen als jullie hoor :D

5. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hahahaha Marisha

je ziet het wel he ;) van zulke mensen moest jij het maar hebben lol

6. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Ik heb me trouwens ook via infofilter afgemeld voor dit soort telefoontjes. Heerlijk, wij werden vroeger heel vaak gebeld, nu bijna nooit meer. Kun je ook gewoon weer alle telefoontjes opnemen met een afgeschermd nummer...

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    bij wie kan je het afmelden
    via infofilter ????
    nog nooit gehoord.
    is iets voor ons ook wordt er gek van

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Nou heb me daar ooit voor opgegeven, maar het helpt niet echt hoor.

Oh nog even over die vakantiekaart, wij hebben die dus al.

Kregen we een tijdje terug van 2 verschillende aanbieders een telefoontje.

U bent lid van ... Magazine, en nu mogen we u een aanbod doen voor de vakantie kaart....
    Mevrouw die heb ik al.

Oh, ...stilte... nou dan wens ik u nog veel plezier met het ... Magazine.

Hoezo administratie controleren :( :( :(

9. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    dat had ik vorig jaar toen belden ze mij op vakantie naar mijn mobiel en ik zei toen van ik ben al op vakantie en heb geen intresse. en toen zei diegene van stoor ik dan en ik zei ja eigenlijk wel. haha

liefs sandra.

10. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
  11. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    oke dankje wel

hoop dat het werkt

12. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik hoop het ook. ik heb het gevonden via google en heb me net ook aangemeld.

liefs sandra.

13. sim

sim Niet meer actief

ik heb me ook aangemeld :D bedankt voor de tip!

14. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    wij worden gelukkig niet zo vaak meer gebeld, ik laat ze uitpraten en dan vragen ze of in belangstelling heb ! en dan zeg ik nee ! en dan vragen zei, mag ik vragen waarom dan zeg ik nee! en dan vragen de weer mag ik dat niet vragen ? inderdaag dat mag je niet vragen, dan volgt er een lange stilte, of ze zitten te wachten op antwoord, nou van mijn krijgen ze die niet.
    We hebben het ook een keer gehad dat ze mijn man opbelde met de vraag of we een vakantiehuisje wilde laten buiten ergens in heb buitenland, en mijn man zei, daar moet ik heb met mijn vrouw over hebben, waarop die man antwoorde, je gaat toch niet met je vrouw overleggen :confused: :confused: ! waarop mijn man zei dat doe jij toch ook ? en ja toen wist hij het even niet meer.

Deel Deze Pagina