Clomid, overtijd en nega test..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nen87, Jul 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Hey meiden,

Ik moet even wat frustratie kwijt hoor. Dit is de eerste ronde clomid. Eindelijk zekerheid over een eisprong, welke ik ook zeker heb gehad (zie tempkaart). Ik had toen ook een positieve ovulatietest en flink wat eipijn (tot ruim een week later). Nu inmiddels overtijd, de hele dag al kotsmisselijk maar vanmiddag een negatieve test. BAH!!!! Ik baal zo :(

Dat moest ik even kwijt...

Liefs

2. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Misschien slaat de Clomid niet aan? Mijn lichaam reageerde er ook niet goed op.

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Nog een aantal daagjes wachten, is er dan nog niks (streep of ongi) dan ff je gyn bellen.

Mischien heb je wel een trage HCG fabriek.

Duim voor een posi test

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Balen, zeg... Ik zou over een paar dagen nog een keer testen en als je dan nog niet ongesteld geworden bent de gyn even bellen. Het kan zijn dat je dan toch geen eisprong gehad hebt, ookal had je wel een LH-piek. Je luteale fase kan deze keer ook wat langer zijn. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, succes!

5. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Bedankt voor jullie reacties :) Ik ben vannacht/vanmorgen helaas ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde maar!

6. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Balen, zeg... Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk!

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

jammer dat je ongi bent geworden, ik wilde net vertellen dat mijn nicht dat ook had en toen toch 7 weken al zwanger bleek te zijn.

succes met je volgende ronde!

Share This Page