nou ja zeg...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door vissie26, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Ik loop alweer te krampen. Verwacht menstruatie. Maar ik heb weer behoorlijke kramp sinds afgelopen nacht en nog niks geen bloed! Die krampen bestaan al sinds eind september. Af en aan heb ik ze. Ik loop al behoorlijk lang met inlegkruisje. ik verwacht iedere keer bloed en iedere keer niks! Nu ook geen eetlust. Gister juist wel.

Zijn krampen van je groeiende baarmoeder altijd licht of kunnen die net zo hevig zijn als een goeie menstruatie?

Voor 2 uur geleden trokken de krampen helemaal door en had ik ook pijnsteekjes in mijn rechterlies.

Vorig weekend hartstikke veel buikpijn in linkerzij en liezen.

Aldoor nog spierpijn als ik goed uit wil plassen. Ik snap er geen donder van. OOk weer lekker misselijk. De klachten gaan nog steeds door. Als ik zwanger ben is nu net 4 weken vanaf eerste dag laatste menstruatie (als dat tenminste een menstruatie was, de huisartsenpost had het al over een innestelingsbloeding)

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

spannend voor je dus hoor ik alweer.

maarre mocht je nou niet zwanger zijn dan zou ik even een echo laten maken van je geboorteorganen. ik had een jaar geleden ook constant krampen en dacht zwanger te zijn, en het bleken twee cystes te zijn. die overigens volkomen normaal en onschuldig zijn, mits niet te groot uiteraard. die zijn een half jaar later weer vanzelf verdwenen.

3. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Ik moet 3 nov naar de gyne voor een echo. Maar kunnen de krampen net zo hevig zijn als bij de menstruatie?

4. Angel Eyes

ja absoluut! krampen zijn vrij onfeilbaar. Toen ik positief testte had ik krampen en dacht de ongi komt eraan, nou mooi niet dus. en dagen erna nog steeds krampen. maar extreme krampen zijjn niet goed, je kunt wel af en toe een flinke steek krijgen als je zwanger bent.

maar de krampen die ik bij mijn cystes had waren ook ongeveer hetzelfde. het is heel moeilijk te zeggen waar bepaalde krampen vandaan komen.

5. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Het is niet constant. soms heb ik ineens die krampen en dan 2 uur later zijn ze weer weg. Begin van de week ook al krampen. OOk last van de borsten en misselijk enzovoort. We zien het wel. Ben alleen zo onzeker door die klachten en menstruatieachtige krampen en dan ineens geen bloedverlies.

Maar mocht ik zwanger zijn dan kunnen die krampen dus het groeien van de baarmoeder zijn. Kan dat dan al in de vierde week vanaf elm?

In de stopweek een paar dagen na de bloeding begonnen deze krampen, alleen toen een stuk lichter. Sindsdien komen ze af en toe terug.

6. Angel Eyes

ik wil je in ieder geval veel succes wensen, en ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

ik duim voor je.

Deel Deze Pagina