Ik vind het niet meer dan normaal om een mandje te pakken gooi nooit spullen onderin mijn wandelwagen.
Ik snap jullie beide heel goed hoor. Kan me voorstellen dat je het vervelend vindt dat je er zo over aangesproken wordt. Alsof je verkeerde bedoelingen hebt. Maar je moet natuurlijk niet vergeten, hoeveel er gestolen wordt. Mij lukt het altijd prima een mandje en de buggy...? Zelfs met de grote wandelwagen gaat het prima, ik zet het mandje op de kap tussen de handvatten. Is nog nooit mis gegaan. Wat ik ooit wel heel erg raar vond....is al wel een paar jaar geleden, toen ik nog rookte. Ik ging naar de Aldi om sigaretten te halen. Die liggen aan de kassa, dus ik ga zonder karretje naar binnen, omdat ik verder niets anders nodig had. Begon die kassiere stampij te maken, omdat ik gen karretje had mee genomen....????? euhm...tja...
Wat vreemd zeg...daar heb ik ook nooit van gehoord. Ik doe bijna altijd de boodschappen in het mandje van de buggy als ik niet veel boodschappen doe.. En ik ben er nog nooit op aangesproken hoor... Zal ook wel ff raar kijken zeg...
idd winkelmandje verplicht. maar als ik kleine boodschap doe, leg ik alles op de kap nee, als ik veel boodshcappen doe, betekend dat ik met de auto ben en dan pak ik het winklwagentje maar als ik dus met de buggy/wandelwagen ben pak ik geen mandje, nog nooit op aan gesproken, ze mogen me ook zonder protest gewoon controleren zelf jaren bij c1000 gewerkt en idd de bejaarden, jeugd en gehandicapten/invaliden zijn heel erg toe ik nog vakkenvuller was, had ik babyvoeding en cosmetica straat, van de goedkoopste zeep(4 voor 1 euro ofzo) msitje je vaak 1 a 2 stukken zeep, 1 keer idd een hele volle kinderwagen gevonden, arm kind kon geen kant op draaien
tjah... regels zijn regels. en er is nu eenmaal een plicht tegenwoordig om met een mandje te winkelen, hoe lullig voor jou ook dat je nu weggestuurd bent.( je had ook even een mandje kunnen pakken ipv de discussie aan te gaan dan was je vast niet weggestuurd.) waarom de een niet aangesproken wordt en de ander wel weet ik niet. bij ons wordt de jeugd ook gewoon aangesproken en terug gehaald al heel vaak gezien en zo hoort het ook.
ik zet mijn mandje op de kap tegen de duwstang aan en dat gaat prima, zou niet weten waar ik anders de boodschappen moet laten in de buggie hoor.
Ik kan het mij wel voorstellen hoor. Hoe vaak heb ik al wel niet gelezen hier op dit forum dat mensen (zogenaamd?) iets zijn vergeten af te rekenen omdat het net achterin het mandje vd buggy lag. Als ik boodschapjes doe met de kinderwagen/buggy pak ik gewoon een mandje, als ik het kan kunnen de meeste anderen het ook
Ik pak eigenlijk altijd een mandje, maar zware dingen (flessen, literpakken enzo) doe ik toch onderin de kinderwagen. Ik hang het mandje altijd aan mijn arm ter hoogte van mijn elleboog, maar zware flessen daarin vind ik echt TE zwaar! Dus ik heb een mandje (kunnen ze niks over zeggen) en de zware dingen gaan toch onderin. En als de bedrijfsleider of iemand daarover gaat zeuren zal ik hem/haar vriendelijk verzoeken om mij dan maar even te helpen....