In bad poepen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissX28, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Dag meiden,

Volgens mij heeft Jesper ontdekt dat het heel fijn is om in bad te poepen. Net voor de derde avond op rij. Heb ik hem heerlijk fris in badje zitten, lekker gewassen en net op het eind: allemaal bruine vlokken in het water. Net zelfs hele drollen! Pff... kan ik weer opnieuw beginnen met wassen en alweer het bad schoonmaken... Moet er stiekem ook wel om lachen. Dat snoetje van hem als ie ineens die bruine stukjes ziet rond drijven! En het dan ook nog willen pakken he?!

Oh oh, hoop zo dat dat niet z'n nieuwe avond ritueel wordt! Maar ben er wel een beetje bang voor nu het al voor de derde avond op rij gebeurt. Herkent iemand dit??

Groetjes, MissX

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hihi ja ik herken het sinds 1 week;)

Mijn dochtertje heeft nooit in bad gepoept,ja in de kraamweek een keertje maar daarna niet meer.
    Totdat ze vorige week ik het badje in de tuin zat te spelen en ineens ging ze poepen. En dit is hierna nog 2x gebeurd. Vanmiddag ook weer in het badje geweest maar niet gepoept maar dit had ze dan ook al vanmorgen gedaan.
    Was paar dagen terug ook een topic over, maar het gaat vanzelf weer over hoor als is het soms best lastig:D

3. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Daan doet dat ook maar alleen als ie echt buikpijn heeft al hele dag, het warme water maakt het , net als een lekkere warme hand op het buikje lekker los. Gelukkig staat papa meestal met hem onder de douche als Daan in bad zit dus dan is het direct huppa gelijk douchen. Maar ja die kleintjes zijn gewent om alles zomaar te kunnen laten gaan he, en dan nog zo heerlijk warme omringing van het water op die darmpjes, dan gaat het vanzelf :D

Gelukkig gebeurd het hier dan niet 3 dagen op een rij, maar sporadisch het is niet fijn, ook wel weer humoristisch een beetje, maar ja je kan het niet tegen houden.. succes in ieder geval :D

4. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Thijs heeft er af en toe ook een handje van, echt vies! Hij wil het ook pakken nog viezer :p

Rick is er echt vies van, ze zitten meestal samen in bad. Zodra hij iets ziet drijven springt ie op en wil hij onder de douche. hihi

Deel Deze Pagina