weet iemand waar ik waterflesjes van 330 ml kan kopen? we willen voor de daggasten van onze bruiloft een goodiebag maken en 500 ml. flesjes passen hier niet in.
eventueel Lidl ook ( van het merk Romy ) dus er staat niet heel groot Lidl op al zou ik denk ik ook voor de spa gaan
bedankt! ik ga eerst eens even bij de Lidl kijken, want Spa is nog wel vrij prijzig als je er veel nodig hebt.
Die bij de Deka... weet alleen niet zeker of ze 330 zijn, maar per 6 flesjes kosten ze maar 0,65 eurie... das te doen lijkt me
Ik denk dat dat 0,5 liter flesjes zijn. Die zijn bij de Dirk e.d. ook niet zo duur, alleen die passen niet in de cadeautasjes die we hebben daarom heb ik ook kleinere flesjes nodig. 0,25 zal wel niet bestaan denk ik?
Hier bij de aldi hebben ze ook flesjes van 0,33l. Is dit misschien iets voor je? Bronwater in flesje van 25cl met eigen bedrukking
Bij de xenos hebben ze kleine ronde flesjes, kosten bijna niks en je steunt er ook nog is pink ribbon mee.
Leuk idee! maar dat vind ik toch echt te prijzig worden aangezien we ook al een klein flesje drank in de cadeautasjes hebben. We plakken zelf etiketten op de waterflesjes met katerwater, dus het is puur voor er bij.