Oh wat baal ik hiervan

Discussion in 'De lounge' started by Channes, Jun 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Gistermorgen kom ik op me werk. Stuur ik mijn vriend even snel een sms dat ik later vrij was. Gooi me tel weer in me tas en tegelijk komt een collega/vriendin eraan lopen met een cadeautje voor mijn zoontje. Ik bekijk het cadeautje bedank haar druk me tas in me kluisje en ga aan het werk.
    Kom ik om 13uur weer bij me kluisje om me telefoon te pakken is me telefoon weg. Ik gelijk mijn nummer bellen en ja hoor mijn telefoon is uit terwijl de accu vol was.
    Hele kantine garderobe afgezocht nergens te vinden. Me baas even snel op de camera kijken of er wat te zien is maar nee hoor mijn kluisje is natuurlijk net buiten beeld.

Ik baal hier zo van grrrrr.
    Mijn baas gaat nu de beelden langzamer kijken en ik hoop zo dat er wat op te zien is...

2. FmT

FmT Fanatiek lid

Jan 24, 2011
    2,860
    0
    0
    Balen..

3. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Je kluisje is toch op slot?

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,031
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    Meen je niet!!!
    Het is toch erg dat je je eigen collega's niet meer kunt vertrouwen :$
    Hoop voor je dat je baas nog wat kan zien op de beelden.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,795
    113
    wie heeft de sleutel van je kluisje?

Heb je hem wel op slot gedaan?

6. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Zinaa die is inderdaad op slot. Dus ik denk dat het in gebeurt is toen ik het cadeautje van mijn vriendin kreeg.

Buuf ik hoop ook dat mijn baas wat kan zien. Nadeel is ik begin om 7 uur maar 15 andere ook. Dus het is dan goed druk in de garderobe. En een beetje jammer dat het een collega is..

7. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Bosi Ik ben de enige met een sleutel.. Hij was op slot ik heb twee sleutels eraan een voor me kluisje en een speciale sleutel om een deur te openen.

8. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,031
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    Belachelijk toch!
    Hij is ook niet toevallig onder de kluisjes geschoven ofzo?

9. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

May 28, 2010
    3,719
    22
    38
    Oh jij bedoelt dat hij is gestolen toen je hem in je tas had gegooid en je met je collega stond te praten. Klote man, wat een lef ook he.
    Kan me nog voorstellen dat je hem per ongeluk naast je tas hebt gegooid? Maar dan nog...dat je zelfs al door je collega's wordt bestolen is wel verschrikkelijk.

10. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hoeft toch niet persee gestolen te zijn? Misschien heeft iemand hem gevonden en ingeleverd bij de receptie of ergens op een punt waar iemand zich kan melden? Hoeft ook toch niet persee een collega geweest te zijn? Misschien heb je hem wel naast je tas gegooid nadat je die sms hebt verstuurd. Misschien is iemand nu wel op zoek naar de eigenaar van je foon. Was het een dure?

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    pfff wat een klotestreek je kunt zelf je collega's niet meer vertrouwen , eigenlijk te zot voor woorden 1

12. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik zou ook balen, wat naar.
    Zelfs je collega's kun je niet meer vertrouwen!

13. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik weet zeker dat ik hem in me tas heb gegooid. En hij is nog niet gevonden of bij mijn baas gebracht. Het kan niet anders dan een collega zijn er kan verder niemand bij ons boven komen daar heb je een sleutel voor nodig en die heeft alleen het personeel.

14. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

weet je ook niet meer wie er (allemaal) langsliep toen je het cadeau kreeg...
    misschien een casual tegen die collega zeggen.. Shit zeg ben ik mn telefoon kwijt en kijken of hij zich verdacht gedraag.. meestal merk je dat dan wel aan het antwoord dat ze geven

15. Jel

Jel Niet meer actief

Was ook mijn gedachte, misschien ligt hij wel bij de gevonden voorwerpen.

Maar balen is het wel.

16. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Weet zeker dat hij in mijn tas lag anders had ik het duidelijk gehoord met onze harde vloeren. Lag hij wel uitelkaar. Bij de gevonden voorwerpen ligt hij niet dat is bij mijn baas op kantoor. Heb ook een bericht op onze facebook pagina gezet maar nog niemand die heeft gereargeerd.

Het was een samsung gio..

17. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Even een update.. Vrijdag heb ik met een collega heel langzaam de beelden van de camera terug gekeken en op een gegeven moment zagen wij idd dat er iemand mijn telefoon mee nam.. Dinsdag is degene op gesprek geweest en heeft toegegeven mijn tel te hebben. Morgenvroeg moet de telefoon weer bij mijn baas op kantoor liggen. Ben heel benieuwd..

18. daniella1986

daniella1986 Actief lid

May 3, 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dat was gewoon een collega van je? Wat een lef zeg... Wel erg dat je zelfs je collega's niet kan vertrouwen!

19. Jel

Jel Niet meer actief

Mooi dat je nu weet wie het gedaan heeft. Maar word die persoon niet ontslagen om wat hij gedaan heeft? Die durft je nu vast ook niet meer in de ogen aan te kijken.

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Nou lekker meis... gelukkig is het te zien op camera! Neem aan dat de betreffende collega ontslag op staande voet heeft gekregen? Doe je ook nog aangifte?

Share This Page