Nou ja zeg!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora1983, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Dit dus. Ik vind dat je nogal hoge verwachtingen hebt van je nichtje. Omdat jij dingen op een bepaalde manier doet moet zij dat dan ook doen? Zo werkt het niet helemaal. En met die insteek ben ik bang dat je regelmatig teleurgesteld zult worden door mensen..

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou ja, dan weet je direct hoe ze over jou denkt toch?
    Ik zou het lekker laten, en geen aandacht meer aan haar besteden. Bijkbaar ben je dan niet belangrijk genoeg voor haar, dus geen energie meer in steken :)

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Hun dag hun keuze. Ze en vooral hij wilde mensen die ze beide goed kende.

4. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Wel jaar dat je wel alles mag mee helpen uitzoeken etc. Maar op de bruiloft komen mag niet. Je hebt helemaal gelijk hoor hun bruiloft hun keuze. Maar ergens toch wel lullig voor jou.

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Dat vond ik ook heel raar ja. Ben echt boos en verdrietig geweest erdoor, maar ja niks aan te doen.

6. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    De een wil het zo, de ander wil het anders. Om daar nu boos over te zijn...
    Er zijn ergere dingen.

7. JongeMama22

Maar ook raar dat ze dat niet tegen je gezegd heb. Vind het echt knap van je dat je er op zo'n goede manier mee om weet te gaan.

8. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ik snap je helemaal.. zou ook echt pissig zijn!

9. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik zou me er niet druk om maken. Omdat zij getuige is geweest bij jou wil dat natuurlijk niet gelijk zeggen dat zij jou ook moet vragen oid.

Misschien is het wel een groot misverstand? Ik zou afwachten of je nicht gewoon persoonlijk benaderen.

Ennuh vind als ik eerlijk ben wel een beetje flauw dat je dan niet wilt vertellen over je zwangerschap. Ik had het juist wel gedaan. Dan hou je de eer aan jezelf mocht het hele verhaal waar zijn!

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zou haar gewoon even bellen dat je gehoord dat dat ze trouwplannen geeft. Weet je aan gaar antwoord ook meteen of je echt bois mag zijn of niet.

Als ze e daadwerkelijk buitensluit zou ik dat idd ook niet leuk vinden. Ik verwacht echt niet dat ik ergens ook getuige ag zijn wie ik als getuige had, maar verwacht wel dat ze hetdan deelt. Neem aan dat als je getuige bent voir iemand een goede band met iemand hebt.

Maar ga eerst eens rustig met haar praten wie weet is het een misverstand.

En niks zeggen over de zwngetschap maakt de band alleen maar slechter. Jij voelt je nu rot hierover, dan weet je gelijk hoe zij zich zal voelen.

11. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik heb er naar gevraagd of alles geregeld was. En toen dat ik dus niet welkom was. Ze vond het moeilijk om te zeggen. Beter vertellen dan dat ik het moest vragen. Ik kan niet anders dan het accepteren.

12. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneu je zal maar met een gevoelloze eikel trouwen....;).
    Jammer dat ze zelf geen inspraak heeft gehad, best erg trouwens....

13. JongeMama22

Mee eens. Dan moest haar aanstaande wel een hekel aan je hebben.

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Dat dacht is dus ook. Juist als je zoveel van elkaar houd wil je toch dat juist voor de ander het de mooiste dag van zijn of haar leven wordt.

15. JongeMama22

Wat was voor de bruidegom dan de reden dat jij niet welkom zou zijn? Alleen omdat hij jou niet kent? Kan me haast niet voorstellen. Al kan alles tegenwoordig.

16. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Dit dus.
    Echt enorm kinderachtig wat je nu doet "omdat zij dit niet zegt, zeg ik dat niet." Ik mis nog net net de lekker puh.

17. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Dat was zijn enige reden volgens haar. Zelf denk ik dat er meer moet zijn, maar zou niet weten wat.

18. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

ja, of de na na na na na. Wat kinderachtig zeg, voor wat hoort wat enzo.

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik snap het wel... Er van uit gaand dat je niet ook perse een belangrijke rol wil op hun dag.
    Maar hoe moeilijk is het om even te bellen?
    Moet wel zeggen dat je beter de eer aan jezelf kan houden en het haar wel vertellen van je zwangerschap...

20. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Inderdaad, btje vreemde redenatie.
    Jouw reaktie is ook erg kinderachtig..niet vertellen dat je zwanger bent:(.
    Dat je er van de zomer niets van mee gekregen hebt, tja kan gebeuren toch?

Deel Deze Pagina