Niet druk om maken. Mijn schoonmoeder wilde ook niet persee meteen gebeld worden als het 3/4u s'nachts zou zijn (ervanuitgaande dat alles goed was) omdat ze vond dat wij dan ook onze rust moesten pakken. Zou ik 6u bevallen bijv dan wilde ze het wel meteen horen. Nu beviel ik 8 over 4 in de nacht maar ik moest nog door naar de ok erna. Mijn man voelde zich toen wel wat verloren dus heeft zijn moeder rond half 6 gebeld. Mijn ouders meteen gebeld na de geboorte, die wilde dat juist weer persee wel.. Gewoon respecteren dus, maakt hem niet minder opa hoor!
Ik ga mijn nieuwtje niet voor me houden, omdat hij niet gestoord wenst te worden. Stel ik ben om 4u klaar wakker en in gelegenheid om een foto en info te posten. Dan is het aan mij om dit te doen,. Laat me niet tegenhouden omdat hij niet gebeld wilde worden, zou krom zijn toch ? Mijn nieuwtje, wanneer ik wil... Hij niet gestoord willen worden ? Prima.
Het zijn mijn (facebook) vrienden die wel interesse tonen en meeleven. Iets wat ik mijn schoonpa niet kan meegeven..heeft in de 9mnd nog niet 1x mij gebeld of gevraagt hoe t gaat oid.
Nou dan lijkt het me toch opgelost. Hij staat niet bovenaan jullie lijstje, hij wilt niet midden in de nacht gebeld worden. Beide partijen zijn dan tevreden lijkt mij.
Als het goed is ben je bezig met weeën opvangen en daarna met de kleine, niet met wie je moet bellen.. Laat dat manlief maar lekker doen..
Weet je meid wij hier zeggen altijd GRAAG OF WIL NIET HOOR !! als hij niet wil dat je hem stoort nou dan toch niet er zijn er zoveel die je wel midden in de nacht mag bellen met goed nieuws .
Hihi, ik moet ook wel om je berichtje lachen... Ik kon ook ontploffen om zulke uitspraken! Maar ik zou zelf ook niet midden in de nacht bellen... Ze kunnen toch moeilijk om 3 uur snachts aan je kraambed komen staan! (Ik ontplofte dus omdat ze wilden dat ik ook snachts belde als ze geboren was, IK BEPAAL ZELF WEL WANNEER IK BEL!) hihi
Ik vind je echt onredelijk en egoistisch in deze. Hij moet wel wakker gebeld willen worden maar mag niet komen. Je zou mij ook niet hoeven bellen.
Waar staat dat ie niet mag komen ? Wat ik al.eerder zei... Hij woont niet om de hoek. Dus hij hoeft ook niet gelijk te komen. (nee snachts liever niet, gek he)... Wees gerust, ik zal je niet bellen
ik heb tot blz 6 gelezen en ik ga nu reageren Als ik het goed begrijp wil je hem niet eens direct bellen, maar je wilt wel dat je schoonvader wil dat jullie dat doen?
Net zo gek misschien als dat hij het nieuws ook wel 's ochtends eventueel wil horen omdat hij zijn telefoon 's nachts niet bij zich heeft en wellicht weet dat ie niet meteen hoeft komen op te dagen omdat zijn schoondochter daar niet op zit te wachten en hij toch verderop het lijstje staat? Je 'eist' iig een hoop voor iemand die niet echt op haar schoonvader zit te wachten..vind ik.
Neehee Ze wilde hem in eerste instantie ook al niet direct bellen, maar hij zei van tevoren al heel bruut, ongeïnteresseerd en bot van: nou, mij hoef je echt niet te bellen, ik laat de telefoon toch beneden liggen. Er was nog niet eens sprake van bellen - en toen deed hij al zo flauw. En hij vraagt ook niet hoe ze zich voelt en hoe het gaat etc. Hij doet gewoon typisch mannelijk met oogkleppen op. Daar heb ik er hier ook eentje van thuis zitten; vet irritant soms.... Het gaat om het principe. Zo van: doe anders gewoon net alsof het je een reet boeit
Ik snap TS trouwens wel een beetje. Ik zat ook niet heel erg op allerlei visite van schoonfamilie te wachten de eerste dag, maar het stak me wel dat mijn schoonmoeder pas na een week tijd had gevonden om langs te komen om haar kleinzoon te bewonderen . Maarja, er is een verschil tussen 1 week wachten met bezoeken of zeggen dat je een paar uurtjes later pas wilt worden gebeld, denk ik
Ik vind sommige reacties erg onredelijke en denigrerend over kome,maar goed. TS ik begrijp je gevoel van teleuurstelling, maar je kunt niet van andere mensen verwachten dat je ze ook 's nachts kan bellen. Het is hun recht om te zeggen dat ze het gewoon niet willen, ik vind dat niet raar. Als mijn ouders dat zouden zeg, dan zou ik inderdaad teleurgesteld zijn, maar wie ben ik om hun dat te verplichten?
Je leest maar wat je wil lezen.. hij weet niet eens hoe ik erover denk (en dat hij wat mij betreft inmiddels lager op mijn priolijstje staat, weet hij niks van)...dat is gekomen door zijn eigen houding/opmerking. Ik eis nergens wat, miss moet je toch even beter lezen...ipv zo primair te reageren.