open relatie?

Discussie in 'De lounge' gestart door MaMa, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij een 'open relatie'?

1. ja

2. nee en wil dat ook niet

3. Nee, maar wel gehad

4. nee, maar zou het wel willen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Nav topic indecent proposal merk ik dat er een hoop op ZP een' open' relatie hebben oftewel met toestemming van partner naar bed met anderen. Ben benieuwd hoeveel mensen hier dat nu hebben, dus poll tijd
    En ook wel nieuwsgierig hoe vaak je dan ook daadwerkelijk bij een ander bent :p

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Neeeeeee! Echt niet, geen behoefte aan om mijn vent te delen! En daarnaast pffff waar moet ik de tijd vandaan halen voor nog een vent hahahaha!

3. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

29 okt 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL

Nee absoluut niet! Ik heb het in mijn omgeving gezien (van dichtbij) en je kunt nog zulke mooie afspraken maken, het gaat zo vaak fout.
    Ik zie ook echt niet wat het toevoegt aan je relatie.
    Ik heb een heerlijke relatie met mijn man, we vinden niets gek raar of vies, en genieten echt met en van elkaar. Misschien dat dat ook wat uitmaakt, geen idee.

Een oudere vriendin van mij, heeft ook zo'n relatie, maar blijkbaar wordt er door mensen toch over gepraat. Haar oudste zoon wordt enorm gepest en getreiterd op school dat zijn ouders zo'n open relatie hebben. Vind ik echt zo sneu voor dat kind..

4. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Daar zou mijn partner nooit mee akkoord gaan. Ik zou t wel overwegen denk ik. Verschilt wel bij partner. Bij mijn vorige relatie zou ik te jaloers zijn geweest om t aan te kunnen.

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nee dank u ;)

6. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Ik moet er niet aan denken! Ben meer dan tevreden en gelukkig met mijn relatie zoals hij nu is, heb echt geen behoefte aan iemand anders. Ik zou mezelf zelfs schamen als ik dat wel zou hebben.

7. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Moet er niet aan denken!!

8. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    O nee moet er ook niet aan denken. Ben ook nog eens veel te jaloers daarvoor. :D

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

moet er echt niet aan denken :$

10. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nee, moet er echt niet aan denken.. Moet al zin maken om het met mijn man te doen, laat staan dat ik het ook nog eens met een ander zou moeten doen.

11. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Nee helemaal geen behoefte aan ben uiterst tevreden nu

Onderstaande vind ik wel echt de verantwoordelijkheid van de ouders van de pesters, want hoe weten die kinderen dat? Daar komen ze alleen achter doordat hun ouders hierover roddelen/praten en voor mij is elke relatie waardevol, hetero, homo, bi, monogaan of polygaam. Echter als ik mijn kind grootbreng met een waardeoordeel over dat dat 'fout' of 'vies' is zal hij dat ook als zodanig beschouwen

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Persoonlijk geen behoefte aan, man ook niet.
    Wat een ander doet moet 'ie zelf weten.

13. rums

rums Niet meer actief

brrrr moet er niet aan denken. Gelukkig denkt mijn man er hetzelfde over anders hadden we ook geen relatie gehad.

14. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Nee absoluut niet! Ik heb zelf totaal geen behoefte aan een andere man en ik ben veeeeel te jaloers.

Edit: ik kan me voorstellen dat als partners op seksueel gebied totaal verschillende wensen en fantasïën hebben (als in aparte speeltjes, kinky etc.) en de ander kan/wil hier niet in mee gaan dat ze dan eventueel voor een open relatie kiezen, puur om die "aparte" behoeftes te voorzien.
    Echter, als dit niet de reden is voor een open relatie dan ben ik wel heeeel nieuwschierig wat dan de reden is om een open relatie te hebben?

15. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

hahaha, sorry:D

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zelf geen behoefte aan, zelfs na de 12 jaar die we samen zijn niet!
    Maar mocht dit in de toekomst toch ter sprake komen, wil ik er gerust over nadenken :)

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Nee geen behoefte aan. Mijn man overigens ook niet!

18. sjak

sjak Niet meer actief

Zou het stiekem wel eens willen denk ik..:D.. Maar mijn man zou het absoluut niet mogen van mij:p (dus een half open relatie, hihi)

Ik mis de spanning van 'vroeger' weleens. Maar ik zou nooit mijn relatie op het spel zetten. Dus ik heb gestemd, nee, en wil dat ook niet.

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee, dat is niets voor mij. Veel plezier gewenst voor de mensen die het wel kunnen en willen in hun relatie; maar ik kan dat zelf niet. Mijn persoonlijkheid is daar veel te jaloers voor (de gedachte dat er een andere vrouw met haar fikken aan mijn vent zou zitten roept al agressie op) en ik heb er net als MamaR er zelf totaaaaal geen behoefte aan.

Moet er niet aan denken; twee mannen die aan mijn hoofd zeuren :p;) Alsof het nog niet erg genoeg is dat ik er eentje heb, hahahaha. Als ik spanning wil, steek ik mijn vingers wel in het stopcontact.

20. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Nee ik ben daar veel te jaloers voor denk ik...

Deel Deze Pagina