Na acht weken geen contact met de vader van mijn kindje (ik kwam erachter dat ik zwanger ben toen ik al 12 weken onderweg was) had ik gisteren een berichtje van hem. "Hoi!" "Uhm, hey." "Hoe gaat het met je?" "Ja, wel goed, ben over de helft hè?" "Ja... Daarover even... Weet je nou al wat je doet?" "Hoe bedoel je??" "Nou ja, of je het laat weghalen of dat je het weggeeft? Meer opties zijn er niet toch?" Ik werd zo boos dat ik alleen nog maar heb gevraagd of hij wel goed in z'n bovenkamer is! Ik wil hem niet overal blokkeren voor het geval hij misschien toch contact wil met het kindje, maar ik geloof na dit dat dat er sowieso niet in zit. Nou weet ik niet zo goed wat ik wil hiermee, behalve even m'n hart luchten. Wat een ontzettende hufter!!
Nee idd sjeetje, wat een lullo! Als je het zo leest en hij pas na 8 weken weer contact met je opneemt en dan met zulke opmerkingen komt zou ik ook niet verwachten dat hij überhaupt iets met het kindje te maken wil hebben..
Duidelijk dat ie "een vijs mist" (zoals ze hier in BE zeggen). En ook gelijk voor mij duidelijk waarom je niet meer samen bent met hem. En waarom ik ook geen contact meer met hem zou zoeken en voorlopig zijn berichten zou negeren.
Wat een loser! Hij heeft het kind niet herkend en dat zou ik ook zo houden!! Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Pfff... wat een piep opmerking! Die spoort hem niet Meid die vent lekker links laten liggen en lekker genieten van de kleine in je buik!
Mafkees! Lekker genieten van je zwangerschap en straks van het mooie kleine kindje in je armen, jouw kindje!
Nou, gelukkig ligt het niet aan mij zeg, dat ik vind dat 'ie niet spoort soms heb je een beetje bevestiging nodig he, thanks!
Sorry meis en begrijp het niet verkeerd maar ik moet er eigenlijk best wel om lachen. Eigenlijk is hij gewoon kei onnozel als hij denkt dat het allemaal ze makkelijk is.
Ja tuurlijk......wel de lusten niet de lasten. Lekker negeren die hap. Zijn gemis. Geniet van dat wondertje en laat hem in zijn sop gaar koken.
Zo! Niet te geloven, ik zou echt met m'n bek vol tanden staan. Goed dat je hem niet blokkeert maar op dit soort vragen hoef je gewoon geen antwoord te geven. Idioot.
"weghalen" bij 21 weken???? beseft die loser niet dat er dan al een compleet kindje in je buik zit + complete bevalling als het al "weg moet"?? Pfff, wel fijn van hem inderdaad dat hij je er even aan herrinerd waarom het beter is dat hij niet in je leven is.... :x
Sorry hoor, ik moest even heel erg hard lachen. Wat een sukkel zeg. Duidelijk een steekje los in de bovenkamer.