Ik zou zeggen laatste contactmoment en mocht hij je kindje echt heel graag nog willen zien kun je dat altijd tzt nog heroverwegen. Toedeledokie!
Wat een idioot! Ik had ook zo'n ex-vriend. Ik kwam erachter toen ik al 20 weken was en ik moest en zou nog een abortus ondergaan en anders af staan voor adoptie. Andere opties waren er volgens hem niet. Zelfs vrienden van hem hebben tegen een goede vriendin van mij gezegd "kan je niet op haar in praten voor een adoptie?" en "abortus kan toch gewoon tot 24 weken?". Echt belachelijk hoe sommige mensen denken. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Goed dat je hem nog niet volledig geblokkeerd hebt. Wie weet dat hij nog bij draait, maar na zulke uitspraken ben ik bang van niet. Geniet lekker van je zwangerschap!
Nee, hij wil er ook echt niks mee te maken hebben. Heeft niets met kinderen en snapt ook niet wat anderen er wel aan vinden. Maar goed, ik blokkeer hem dan niet, maar graag of niet hoor. Ik ga niet straks achter hem aanlopen met mijn kind, kan 'ie haar ook nog even en passant traumatiseren ofzo. Memorylane: je snapt toch niet dat er zulke mafklappers rondlopen?! Bedankt voor de felicitaties!
Je moet ook zeker niet achter hem aan lopen! Als hij contact wilt dan zou ik alles van zijn kant laten af komen, maar dat zal ie wel niet doen zo te horen. Laat je het hem weten als je kleintje geboren is? Ik heb dat bij mijn ex-vriend niet gedaan, hij heeft toen ze al geboren was (en hij dit nog niet wist) nog lopen roepen tegen mensen dat ie hoopte op een doodgeboorte of dat ze gehandicapt zou zijn. Echt bizar en heel kwetsend. Begrijp echt niet dat er zulke mafkezen rondlopen. Alsof het een één of ander ding is dat je zo maar even weg doet, het is een kindje. Je eigen nota bene! Zulke figuren kun je echt maar beter kwijt zijn.
Ik denk dat ik ook zo'n reactie kan verwachten, als ik zeg dat ze geboren is. Hij hoopte ook al dat de termijn echo niet goed zou zijn, dan zou 'de natuur het wel oplossen'. Dus ik weet niet zo goed wat wijsheid is. Hij weet wanneer ik uitgerekend ben, dus op een gegeven moment kan hij aannemen dat ze er is.
Pfff onbegrijpelijk dat mensen dit soort dingen kunnen zeggen. Ik kreeg een dag na mijn bevalling een smsje van mijn ex-vriend waar in hij schreef "beetje triest dat ik niet gebeld ben en er via via erachter moest komen". Alleen dat, niet eens of ze gezond is, hoe lang ze is, hoeveel ze weegt etc. Ik heb hem volledig genegeerd. Kan je ondanks dit wel genieten van je zwangerschap?
Nou.....de natuur kan het beter met hem oplossen Echt waar.......snap nog steeds niet dat er zulke maffen rondlopen. Ik zou hem niks laten weten, als ie zulke dingen roept heeft ie de naam papa niet eens verdiend.
Ja, sinds de 20 weken echo geniet ik volop van het zwanger zijn! Ik vind het ook allemaal zo snel gaan ik weet sindsdien dat het een meisje is en ik voel haar al een paar weken elke dag, dus ik ben helemaal verliefd. Zijn verlies dat hij dit niet wil meemaken, niet het mijne. Maar zo'n opmerking kan je dan weer zo uit balans brengen :S
Ik zou hem eventueel wel nog laten weten als ze geboren is. Gewoon 1 sms als je bevallen bent (daarom niet persé dezelfde dag). Kan hij achteraf - als zij ooit vragen stelt naar haar vader - nooit afkomen dat hij van niets wist. Maar da's dan wel het enige "contact" dat ik nog vrijwillig zou hebben met zo'n idioot. Ander en beter. Ooit.
sjezus wat een lompe gasten, ik zou bijna ze tot moes willen slaan, zoeits zeg je toch niet, succes en uiteraard sterkte met een moeder zijn in je eentje,
Wat bestaan er toch maffe gekke kerels pfff gelukkig ben jij helemaal blij met je meisjesbeeb en geniet je ervan dat je haar voelt. Super
Wat een idioot zeg! :x Al snap ik niet dat je hem niet blokkeert? Wat heb je nog aan contact met zo'n gast? Je hebt toch hopelijk wel duidelijk gemaakt na die idiote opmerking wat je wel gaat doen?
Geniet jij er maar lekker van en laat het niet verpesten door iemand die zich niet eens vader mag noemen, maar verwekker, als ik dat zo lees. Mijn vriendin had ook zo'n ex.... toen baby was geboren was hij volgens zijn zeggen meteen verliefd, maar toen hij 2 dagen na de geboorte een chickie had opgepikt in het cafe was hij haar spontaan vergeten. nu een half jaar oud, maar de bezoek aantallen op 1 hand te tellen. lekker laten gaan...