Schandalig !! Ik sta er ook alleen voor, maar er zijn genoeg vrouwen die het doen meid, Zet die gozer lekker uit je hoofd en geniet van je zwangerschap ! xxx
Noushka, jazeker heb ik dat gedaan, waarop ik weer de vraag kreeg hoe ik dat dan ging doen en ik heb gezegd dat dat hem geen zak aangaat. @ de rest, jullie hebben gelijk hoor, dat hij niet spoort enzo, en ook zeker dat er wel een beetje om te lachen valt, om zo'n uitspraak Ik hoor steeds meer mensen die of zelf zonder vader zijn opgegroeid of mensen die iemand kennen die zonder vader is opgegroeid en die supergoed terecht zijn gekomen. Dus ik ga lekker genieten en hem links laten liggen!
Bewijst alleen maar dat je de juiste keuze had gemaakt op t gebied van geen contact meer.. Houden zo.. bah wat een idioot.
Wat een hilarische knakker! hoe dom kan je zijn als je zoiets vraagt sorry hoor. Maar die had ik alleen een berichtje teruggestuurd met ongelofelijke sukkel! de hartelijke groeten. Ik wens je heel veel succes en sterkte toe! maar jij komt er wel. Oh man zulke mensen maken mij kwaad zeg pffff...
Het gaat wel okay. Door hele lage bloeddruk en pijntjes zit ik nu veel thuis en dan gaat een mens piekeren he? xD over hoe ik dit later aan mijn dochter moet verkopen enzo. Maar over het algemeen gaat het goed. Van die mafklapper heb ik in ieder geval niks gehoord en dat vind ik wel lekker rustig zo. Van het minste geringste schiet ik in de stress, en dan voel ik de kleine minder, dus ik heb het liever zo. Wat lief dat je er naar vraagt, trouwens!
Gelukkig maar dat het goed gaat. Ja was even nieuwsgierig. Bedoel merk zelf ook dat het je echt op kan breken. Ik zit ook mega in de stres. Hoe ga ik dit allemaal redden alleen en ik weet nog niet eens of ik er echt alleen voor sta Vind het knap hoe je hier mee omgaat. T is en blijft klote. Ik ga het mn kindje later gewoon eerlijk vertellen als mn vriend het niet wil zien en of erkennen. Maar heb er wel vertrouwen in als de tijd er is dat die vraag komt er er het juiste antwoord op heb. Hormonen kunnen echt je van slag maken
Ik heb jouw verhaal idd ook gelezen Anna. De onzekerheid van wel/niet een vader voor je kindje lijkt me eigenlijk nog erger. Ik wéét tenminste al dat ik niet op die oetl*l hoef te rekenen en jij weet dat nog niet eens zeker. Maargoed, idd, hormonen maken alles nog even een tikkie erger het zal zich vast vanzelf oplossen. Wel fijn om hier te lezen dat anderen er alleen voor staan (of er misschien alleen voor komen te staan) en het toch ook gewoon redden, sterke wijven Hoe gaat het nu met jou dan?
Jawel het gaat prima met me. Maar denk dat het voor jou wel fijn moet zijn dat je weet waar je aan toe bent. Bedoel ik en de pappa vd baby houden nog heel veel van elkaar. Alleen dat blijk niet voldoende te zijn. In feite is het wel een liefdesbaby ook al is hij er niet gelukkig mee. Misschien komt dat nog als hij het kindje tzt wil zien.
Fijn om te lezen dat het goed met je gaat djoess!! Vrouwen zijn heel sterk. Jij en je kleine meisje komen er wel!! Is natuurlijk makkelijk gezegt maar alles komt goed! Je gaat het redden.
Nohhh wat een sukkel! Echt wauw, dat er zulke mensen bestaan! Maar jij komt er wel, hoor! Je wordt vast en zeker een super mama!
1 woord en eigenlijk snap je dan meteen waar hij vandaan komt ... mannen ... (tegenwoordig hebben we ze bijna niet meer nodig ook haha!)
Hier alles goed hoor. Voel me goed. Donderdag mogen we weer naar ons kleintje kijken. Druk met alles bij elkaar aan het zoeken. Heerlijk shoppen. En het kamertje klaar maken. 17 mei komt haar kamertje.