Autoritten = huilen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Nora86, Jun 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Waarom huilt Damian toch zo tijdens autoritten?
    In het begin konden we hem overal mee naar toe nemen , hij lag te slapen in de cosi en er was niets aan de hand.
    Maar sinds een anderhalve maand ongeveer is het telkens oorlog in de auto.

Ik dacht eerst dat het door t weer kwam maar bij verschillende weersomstandigheden geprobeerd en het blijft vervelend.
    Hij krijst t vaak uit en ik heb echt geen idee waarom?

Ik ben nu dus ontzettend huiverig om met hem weg te gaan.. ben erg bang dat hij weer gaat krijsen in de auto.
    Zelfs kleine ritjes voor bijv boodschappen vermijd ik liever , wie heeft hier ervaring mee , en vooral wat kunnen we hieraan doen?

Hij heeft verschillende speeltjes gehad om de cosi leuk te maken maar ook dat helpt helaas niet.

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Tim huilde ook ineens veel, totdat ik de stoelverkleiner uit de maxi-cosi haalde. Geen idee of je die er nog in hebt, maar anders zou ik daar eens naar kijken.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Hebben we hier ook een tijd gehad, bleek dat ze de zon in haar gezichtje had.

4. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Ik lees even mee. Mijn dochtertje is wel een stuk ouder maar heeft ook echt een hekel aan de auto.. Na een kwartiertje heeft ze het echt bekeken en schreeuwt ze alles bij elkaar...

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    @Peetjuh daar komt het hier ongeveer ook op neer.. vervelend he?

@Prinses , de verkleiner is er al een tijdje uit dus dat kan het helaas niet zijn :(

@Loekie , we hebben ook met zon al verschillende dingen geprobeerd.
    Verschillende doeken voor en tussen t raam gehangen omdat we indd het idee hadden dat hij daar last van was , en omdat ik niet wil dat hij verbrand.
    Ook dat is het helaas niet.

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    4,862
    0
    0
    Roosendaal
    Mijn dochter is 15 maanden en heeft ook een bloedjehekel aan autoritten. Max 10 minuten gaat het goed, en daarna begint het zeuren en huilen!
    Vind het ook echt jammer, je hoort altjid dat kindjes zo heerlijk in slaap vallen van autorijden, nou, mijn Yaraatje niet hoor!

7. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    ons meisje had in t begin n gruwelijke hekel aan de maxi cosi. gelukkig is dat over gegaan. Alleen heeft ze nu wat anders..8 van de 10 autoritten geeft ze over..ook lekker...
    Dus misschien iwordt je kindje gewoon misselijk? Of kan het niet tegen achteruit rijden?

8. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    dat herken ik wel, amy zit ook nu pas echt een beetje lekker in de maxicosi voor mijn gevoel. amy is ook vaak onrustig in de auto, ik heb het idee dat ze snel last vd zon heeftm dit is in de wandelwagen ook een probleem. daar he ik een parasol voor en in de auto van die zonnedingen, maar dat helpt helemaal niet. jek an toch moielijk alle ramen dichtplakken? iemand een andere tip? een zonnebrilmisschien? ben hier neit zon fan van

Share This Page