Gewoon even benieuwd! Jelte heeft slofjes aan, bij warm weer babypaws sandals (die vind ik echt helemaal super!) of blote voetjes en anders boumy's. Z'n voeten zijn nu ca. 12 cm.
Hier eigenlijk nooit schoentjes. Bij warm weer sokjes of blote voetjes, bij koud weer van die 'sok-sloffen' met van die zooltjes eraan genaaid.
Jelle heeft Roosjes, van die leren slofjes. Binnen heeft hij ze alleen aan als er geen antislip op zijn sokken zit, of als hij hele koude voeten heeft. Ik heb nu wel sandaaltjes voor als het heel warm is en we weg moeten...
Met warm weer en binnen meestal blote voeten, want sokken trekt ze gelijk uit. Als het wat frisser is of gewoon omdat het ook leuk staat heeft ze leren slofjes aan, Babypaws (die Cindys) of Aapies of die Kruidvat bambinodingen.
hier binnen blote voeten sokken trekt ze direct uit buiten of haar goeie stappers van ecco maar die zijn nu veel te warm of haar crocks of laarsjes of klompjes of haar sandaaltjes of haar slippertjes.... oeps lijkt wel erg veel zo......
Sjoerd heeft alleen sokken of schoenen aan als we naar buiten gaan. Sokken trekt hij toch binnen no time weer uit, dus heb ik de moed opgegeven hahaha. Aangezien hij nog niet kan lopen, heeft ie buiten van die gympies aan of slippers of sandalen..maar dat is eigenlijk meer voor de leuk.
Hmm hier altijd blote voeten op het moment eigenlijk maar wat ik me afvraag.. wij krijgen als we op bezoek zijn bij mensen regelmatig commentaar dat anne geen sokken draagt. wij zijn daar eigenlijk mee gestopt omdat ze ze echt binnen een minuut weer uittrekt en als het mooi weer is.. waarom steeds knoeien met iets wat ze toch niet wil (tegen de winter zien we wel weer.. ) maar zelfs als het 20 graden is vragen mensen continu "heeft ze het niet koud?" "waarom heeft ze geen sokken?" "moet ze geen schoenen dan?" nee ze heeft het niet koud.. tis hartstikke warm en nee ze hoeft geen schoenen als ze niet wil.. het is tenslotte niet alsof ze al kan lopen dus vieze voeten krijgt ze huis niet en n ze wel begint te lopen.. zijn blote voetjes alleen maar beter. snap aleen niet dat de hele wereld er zo nodig commentaar op moet hebben?
Jesper heeft, met dit weer althans, geen sokjes of schoentjes aan. Hij trekt ze toch uit en aangezien hij nog niet staat of loopt vind ik het ook niet nodig. @saskia: zo herkenbaar, hier precies hetzelfde. Ik trek hem ook vaak geen sokjes meer aan, want het is onbegonnen werk, hij trekt ze direct uit. Wildvreemden gaan zich er zelfs mee bemoeien " oh, wat zielig hij heeft geen sokjes aan, heb je het niet koud kleine man?' grrr.
Demi heeft ook thuis altijd blote voeten.. Ze kan sinds een week "los" lopen dus vind ik blote voeten beter en als we weg gaan krijgt ze haar schoentjes aan..
Ik heb van die schoenetje s bij de hema gekocht en soort sandaaltje van de prenatal! Allemaal voor de sier en als we weg gaan.....Meestal blote voeten of sokken.... Owhja oma heeft waterschoentjes op de kop kunnen tikken, ook voor de sier.... "Echte" schoenen krijgt ze als ze loopt!
ik had laatst ook een paar slofjes Bambino´s bij de Kruitvat gescoord en schattige sandaaltjes bij de hema, voor de sier zeg maar, allemaal tot 6 maanden, maar die waren allemaal met 4 maanden al te klein. oeps. nu gaat ze dus weer gesokt door het leven en als het warm is blootvoets..
hier sokjes of blote voeten bij warmweer...bij wat koeler weer leren slofjes van aapies of soksloffen