Nou ja,zeg2!!!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ilonaa, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hahaha!!!!
    veel plezier met zwemmen!
    ik zie trouwens dat je binnenkort groot feest hebt!

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik ga graag zwemmen met mijn zoontje; had er geen notie van dat dat slecht was (helaas heeft ventje diarree gehad gister, anders was ik vanochtend wel weer gegaan!)! Maar blijf lekker thuis met dit weer zou ik zeggen! Geen wonder dat je dan oververhit raakt.

3. adi

adi Niet meer actief

we bedoelen ook niet vandaag ;)

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik doelde op die overspannen tante die nu weg is; blijf lekker in je schuilhut zitten, kan er ook niks gebeuren met je kind! Moeders raakt alleen oververhit en krijgt een zonnesteek, dat dan weer wel!8)

Zwemmen; heeeeerlijk!:) Heb je weleens een baby in een zwembad gezien? Dat is nou ook zo'n reflex; de zwemreflex, komen we weer helemaal terug on-topic, haha!:)

En slecht voor de oren gaat helemaal nergens over. Ik ben zelf oor-klant en het trommelvlies sluit gewoon het midden- en binnenoor af voor vuil en vocht. Tenzij je net een doorgebroken oor hebt gehad of buisjes hebt. Maar er komt echt niet zomaar water in een kind's oor, dan zou het ook moeten douchen en badderen met een badmuts op, ach ja; misschien doen sommige mensen dat wel!;)

5. adi

adi Niet meer actief

O ja, las inderdaad ook iets over water in de oren lopen. Bedenk me net dat mijn moeder dat ook riep toen ik de kindjes voor het eerst in bad deed -> let op dat er geen water in de oren komt!
    Toen zei ik, mam je weet hoop ik dat ze daarbinnen ook in water hebben gezeten, zonder badmuts :)
    En ze keek me aan en zei: wat heb ik moeilijk zitten doen toen jullie klein waren, om die oren maar droog te houden tijdens het badje ;)

6. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Whahaaha, ik lig hier helemaal in een scheur.
    Waarom zijn er nog altijd vrouwen die denken dat het goed is je kind in een glazen bal te stoppen en die denken dat als je vol trots laat zien dat je kindje staat... je daar 8 uur per dag mee bezig bent geweest om te leren!

Goed, toegegeven, ik ken ze ook die met 2 weken al over zijn gegaan op bijvoorbeeld fruithapjes geven... daar ben ik persoonlijk ook niet zo van gecharmeerd maar verder.... Erg sneu om zo op iemand af te geven.

Oh ja, ik behoor ook tot de categorie slechte moeder ...

x

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wow wat een reacties,

TS mijn dochter deed hetzelfde. Als reflex. ik heb zelf geprobeerd haar zo goed mogelijk te ondersteunen zodat ze niet haar hele gewicht droeg maar wel lekker kon 'lopen'

Niks slechts aan, je helpt haar toch.

Mijn dochter kon alleen zitten met 4 maanden enzo. maar is nu 1 jaar en loopt nog echt niet. Ze bepalen zelf hun ontwikkeling. Lekker laten gaan.

(zegt een superslechte moeder die haar kind mishandeld omdat ze maar een paar dagen borstvoeding heeft gehad, met 4 maanden groentehapjes i.o.m. de KA door reflux, die regelmatig gaat zwemmen en heerlijk buiten is met dit weer (niet in de zon te lang) en nog meer van dat soort gein :p)

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    haha gezellig hier! dat vind ik nou animatie :D
    nu kan ik alleen niet volgen... waarom begint ze over het geven van borstvoeding enzo? daar gaat het topic toch helemaal niet over...
    en waar maken sommige zich druk om? ze zeggen letterlijk: het wonderkind dat loopt... maar volgens mij heeft TS nergens gezegd dat ze loopt, ze heeft gezegt dat ze op haar beentjes blijft staan en een paar stapjes vooruit komt... das toch heel wat anders dan lopen...

ook kan ik vertellen dat jamie rond die periode begon te staan en "lopen";)
    met zijn 3 maanden de eerste fruithap en groentenhap kreeg
    en we regelmatig zijn gaan zwemmen...
    en buiten af en toe een verkoudheid mankeert mijn knul niets!
    ook nog wat... waarom zouden mensen wachten tot hun lidmaatschap is opgezegt... als je het beu bent dan sluit je de pagina en ga je toch lekker ergens anders chatten?:p

9. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ha! En weet je wat ik nóg grappiger vind? Dat ze zo kansloos is dat ze waarschijnlijk allaaaaaaaang een andere nickname aangemaakt heeft en hier mee leest ;)

10. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ow, en bij jamie heb ik 1 maand borstvoeding afgekolfd en toen ben ik ermee gestopt omdat ik meer aan het kolven was dan wat anders (borstvoeding liep terug)... ben ik dan ook een slechte moeder?:p

11. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    ik schrik van het aantal slechte moeders hier! misschien moet ik maar ergens anders advies in winnen!!

:p

12. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Lol! tjah, als je ons advies opvolgt heb je straks nog een kind wat vanalles mankeert, altijd ziek is, rotverwend is,...
    mss kan je het beste voor alles effe een arts bellen! of de bijbel lezen ofzo :p

13. adi

adi Niet meer actief

#93 adi, 30 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2010
    Nee joh, zolang je het kind binnen in een glazen doos houdt, ben je prima bezig. O met dit weer moet je alle ramen altijd dicht houden, want stel dat er een vlieg naar binnen komt :$:$:$, met al die bacteriën erop :$:$:$

14. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    oh toch nog wat tips! Gewoon mijn kindje afsluiten voor de buitenwereld, als ik het goed wil doen?

Ooooh, dat is wel mijn nachtmerrie een vliegje bij mijn kindje!!:$
    Want je weet nooit waar zo'n vliegje heeft gezeten!

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Over water in de oren: ik ben zelf erg gevoelig voor oorontstekingen en die krijg ik wel eerder als ik in 'vies' water zwem, zoals een zwembad dus en de zee. Maar van schoon water in een badje krijg ik en ieder ander dus helemaal niets!

Over die foto, ziet er superwijs uit! En er vanuit gaand dat ze niet de hele dag zo staat kan het volgens mij geen kwaad, al snap ik de opmerkingen erover wel (die van Peri overigens niet ;)). Zie het maar meer als waarschuwing en niet als veroordeling. Ik heb ook foto's van Eva die met 6 maanden zelf in de box stond, wij hadden haar zo neergezet en ze bleef staan. Maar dat doe je een paar keer voor de leuk en daarna niet meer (toen deed ze het zelf ;))

16. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Meiden, mijn topic heel anders gelopen,maar idd zoals er eerder werd gezegd...wat een animatie!!!!!!!
    En geen verwijten meer nu naar elkaar. Anders zitten we straks allemaal overhit thuis.

Ik heb al een paar keer gelezen 'het topic van TS' is dat een afkorting welke ik niet snap of per ongeluk een verkeerde nickname?

Femke heeft er trouwens nog steeds lol in en is zowaar een gezond en blakend(zie Peri) kind!!!! Ze is nog steeds niet uit elkaar gevallen van een paar hapjes fruit, water in haar oor, fles en de marathon lopen.

Ik moet nu opschieten.
    Ik ga straks solliciteren!!!!!

17. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Geweldig! En succes met je sollicitatie..

Tjah, en hier dus ook een 'ontaarde' moeder. Maar wat ik nog het ergste vind aan de reactie's van Peri, dat wanneer kindjes ziek zijn (oorontsteking), astma of eczeem hebben, het dus de schuld van de moeder is..:(.

18. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Tsja, lijkt me niet. Natuurlijk kun je verantwoordelijk zijn voor sommige dingen, maar hiervoor? We doen toch allemaal wat ons het beste lijkt voor ons kindje. Hebben onze ouders ook gedaan en wij zijn ook groot geworden :D

Voor Ilonaa: TS betekent topic starter :) En super, dat je meisje zo staat! Mijn zoontje ook vorig jaar. Natuurlijk, een reflex, hij begon ineens te lopen. Staat wel even mooi op de foto hoor! :D Is voor hem later toch ook leuk. Een paar weken later deed hij het niet meer, lag hij weer liever lekker tegen ons aan. Die kleine kindjes toch, zo schattig klein en soms ineens al zo groot!

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh geweldig, ik heb me weer kostelijk vermaakt de afgelopen 5 minuten met dit topic. Zo gaat het over een baby die staat en zo gaat het over borstvoeding, oorontstekingen, kindermishandeling etc.
    Ziek worden kun je in veel gevallen niet voorkomen, vroeg of laat krijgen ze het toch als ze veel tussen andere kinderen zitten.
    Ik had vorige week ook zo'n mens op vakantie, mijn zoontje nieste en snotterde, dus ze zegt 'ooh, is hij verkouden? Ik 'ja, verschrikkelijk verkouden'. 'Oh, dan is hij teveel in het water geweest! Ja, vast, nog nooit van virussen, airco etc. gehoord ;)?
    Succes met je sollicitatie!

20. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    TS: topic starter...;)

en mensen, zet je kindje aub niet in een glazen kastje! ik ken ouders die dat hebben gedaan. tkind is 5jaar, eet niet zelfstandig (dan maakt het zich vies) gaat niet op het potje,...

zo heb ik een oma die jamie niet alleen laat. geen seconde! en constant roept, jamie Auw Bolle! (auw aan je bol als je dat doet) zzzz gestoord word ik ervan! laat je kind ontdekken, valt het dan valt het, heeft het pijn dan troost je het... zo ontwikkel je een kind met karakter... we willen toch geen mietjes he? :D

Deel Deze Pagina