Nou ja,zeg2!!!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ilonaa, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

precies een kind leert met vallen en opstaan.

Zoals jo79 al zei ik heb me ook ff prima vermaakt. hoe krom kan een persoon denken. Ik denk dat we dan allemaal slechte en ontaarde moeders zijn.
    Meid succes met je sollicitatie!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Vraag me toch enigzins af hoe jij je kind dan in bad doet als er geen water in de oortjes komt? Zie dat je niet meer actief bent, maar ik vind je reacties over kindermishandeling wel heel erg ver gaan.

En over binnen blijven met warm weer, tjee zul jij het slecht hebben als je ooit op vakantie gaat naar een warm ver oord. Of nee, dat zul je ook wel niet doen, want daar zijn weer andere rare bacteriën waar je kind aan blootgesteld wordt.

Laat je je kind wel vaccineren dan tegen allerlei enge ziektes? Weet je wat voor "troep" daar allemaal inzit wat slecht is voor je kind. Ja uiteindelijk zal het beschermend werken, maar ik heb een hoop kinderen gezien die d.m.v. vaccinatie zwaar gehandicapt zijn geraakt.

Afijn, back on topic, jammer dat er altijd negatieve reacties komen, maar het is en blijft een forum waar iedereen zijn mening uit. Ook mijn ventje wilt alleen maar op zijn pootjes staan. Het ziet er grappig uit, maar de KA van het ziekenhuis zei vandaag nog tegen me, eerst zitten, dan pas staan. Afijn, oke. Ik hou voortaan me mond wel. Zo erg zal het niet zijn als me kleine ventje 30 seconde op zijn pootjes staat.

En je bent echt geen slechte moeder hoor als je al met 4 maanden begint met bijvoeding. Stel je voor dat dat onder de norm "kindermishandeling" valt. Dat zou wel heel erg zijn. Mijn zoontje was ook echt toe aan wat anders. Hij deed zijn mondje al open als ik een lepel voor zijn mondje hield. Heeft nooit last gehad van verstopping o.i.d.

Ga op je moedergevoel af, die zeggen wel wat goed of fout is!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whuaaahahahaha, dies leuk, denk dat ze gewoon eens een grote beurd moest hebben ofzo. Tjee ik kan me ergeren aan mensen zoals zei is, sjeemig zeg:p.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ajoh dat mens is zichzelf helemaal kwijt geraakt, raak altijd een beetje opgefokt van mensen zoals peri.

Afijn, ik ben trouwens ook ontaard hoor en "mishandel"mijn kind dagelijks met groente en fruit whahahaha:D.

5. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Zo meiden, allemaal lekker binnen achter de fan of airco?
    Het is hier 32 in de schaduw(laat staan in de zon:$)

QUOTE=belliebel;7678084]denk dat ze gewoon eens een grote beurd moest hebben ofzo. Tjee ik kan me ergeren aan mensen zoals zei is, sjeemig zeg:p.[/QUOTE]

Wha,ha! dat was het eerste wat ik tegen haar had willen zeggen toen ik haar eerste reactie kreeg.

O,ja dat 'wonderkind' van mij rolt nu van haar rug op buik en andersom is dat niet te vroeg? Jammer dat Peri er niet meer is,zij had vast als oppermoeder een heel goed advies......

Oja, ik heb de baan.......bedankt voor het succes wensen het heeft geholpen!!!!

6. adi

adi Niet meer actief

gefeliciteerd met je baan :D:D:D

en geweldig dat de kleine al rolt!!! voor omrollen is het hartstikke goede leeftijd (wel redelijk vroeg, maar alleen maar goed, daar wordt ze sterk van, want daarbij traint ze alle spieren die ze straks nodig heeft bij het zitten en kruipen, dus lekker veel laten rollen :D)

7. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ilonaa, rolt ze nu al om?? Dat is echt veeeeel te snel! als ik jou was zou ik ze vast leggen met een paar riemen rond der armen en benen! :D

neej, grapje! echt super hoor dat ze dat al doet :) jamie begon dat denk ik rond de 5 maanden te doen... maar zoals ik zal zei, sommige kindjes zijn sneller dan andere :) ik geef haar nog 2 weken en dan staat ze op de trampoline salto's te maken;)

gefeliciteerd met je nieuwe baan! leuk werk??

8. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    straks krijg ik het hele forum over me heen, omdat ik als opschepmoeder wordt bestempeld:D.
    Maar idd geweldig, nu kan ze meer zien en doen(spelen)

Ik heb altijd verzorgende beroepen gehad. Na twaalf jaar met kinderen, ga ik nu de thuiszorg in. Ik ben heel benieuwd, heb géén idee hoe het zal zijn. De 19de begin ik.
    Qua uren is het ideaal, want ik was voorheen 12uur van huis weg (van 8.00 tot 18.00 + 1uur heen en 1uur terug) en nu met die kleine wil ik met gewoon optijd thuis zijn(vooral straks met het avond eten)

9. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    AVONDETEN???
    Geef jij je kind avondeten? dat kan echt niet hoor, melk moet ze krijgen! ;)

gefeliciteerd met je nieuwe baan!

hihi ik vermaal me op deze bloedhete dag (kan echt niet buiten zitten) kostelijk met dit topic...

Mijn ventje "staat" ook al op mn schoot als ik hem aan zn middel vasthoud... :$ erg hé!

hij moet er zelf heel hard om lachen (en ik ook:D)

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Meiden volgens mij heb ik gister Peri in de winkel gehad en anders was het iemand anders van haar clubje van de BV-maffia. Sta ik voor iemand verschillende soorten flesjes uit te leggen. Zegt zo'n andere vrouw die heb je met Bv niet nodig hoor. Dus de vrouw die ik aan het helpen ben zegt dat ze Fv gaat geven. Nou het meisje kreeg me toch een preek waarom dat het beter is om Bv te geven. :$ En het kwam er op neer dat als je FV geeft je verkeerd bezig bent. Nou ik geloof dat ik uit me vel sprong en heb haar even heel fijntjes laten weten hoe ik er over dacht (ik hoor bij de FV-maffia zeg maar ;))......Denk niet dat ze nog een keer terug komt bij ons in de winkel.

Moest gelijk aan dit topic denken zeg toen het gebeurde. Unbelieveble!!!

11. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0

Nou ja zeg! dat meen je niet... :$

(ik heb het ook eens gehad... wilde info over KV, zegt een vrouwtje met een klein baby'tje: waarom ga je overstappen, ik: omdat het zo'n pijn doet..
    (eigenlijk dacht ik wat gaat jou dat aan maar ja..:))komt een relaas over: spruw, tepelhoedjes, dokters, lactatiekundige etc.
    dus ik zeg: allemaal geprobeerd, dus nu maar KV of kom jij 7 keer per dag bij me thuis om BV te gaan geven?

toen was ze snel weg...:D

echt waar bemoeien mensen zich mee hé!

12. Skye

Skye Niet meer actief

Huh, waarom 2x hetzelfde topic

13. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Idd snap niet waar sommige mensen zich mee bemoeien. Vond het vooral heel vervelend voor die klant, want ze schrok er gewoon echt van en wist niet hoe ze moest reageren. Die vrouw had net de pech dat ik al bloedsjagie was van de warmte...ze was zo buiten.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Aan de ene kant heb ik ook zoiets van waar bemoeien mensen zich mee, aan de andere kant vind ik het wel lief dat ze probeert mee te denken. Als je dan zegt dat je alles al hebt geprobeerd is het toch gewoon prima? Niet alles is altijd aanvallend bedoeld ;)

Het voorbeeld van jewe vind ik echt niet kunnen... Zal vast Peri zijn geweest inderdaad ;)

16. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0

hihi ja mensen mogen inderdaad mee denken (graag zelfs) maar niet op deze manier, met zo'n "wijzend vingertje"
    en een toon van jewelste.... ik bedoel ze vroeg had hij geen spruw? toen begon ik al met een verhaal dat dat het niet was, en dat ik alles al er aan geprobeerd had, en dan nog een heel verhaal waarom bv beter is etc etc... dan wordt ik er wel eens moe van:)

Zeker op dat moment toen ik net de stap gezet had om over te stappen, en er nog psychisch mee zat zeg maar ;)
    kon er al elk moment van gaan janken, hihi lekker hé die hormonen :D

17. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Het is wel fijn als er mensen willen meedenken, maar vaak lijkt het wel of ze je willen sturen.

Ik zat van de week in de wachtruimte bij de derma met Fem op schoot. Ze had thuis nog een fles op en ze kreeg daar slaap.
    Ze jammerde dus een beetje en er zat een vrouw naast me.
    "Oh, ja mamma moet jou wiebelen,he? " "Geef haar maar water, want ze heeft dorst."
    Ik zette Fem terug in haar maxi-cosi om haar te latwn slapen. Binnen een seconde zei die mevrouw; Zet haar maar vast, want ze is zo aan het bewegen, straks valt ze!!!

18. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    tja het is lastig hé, het is wel goed bedoelt, maar komt soms het zo vervelend over,

Ik had Sven ook laatst de fles gegeven, vervolgens ging ik hem even showen op mijn werk, ik geef ook les aan 50+ en die waren daar...
    Sven was ook een beetje aan het jammeren (hij heeft nogal wat meer zuigbehoefte sins we zijn overgestapt...)
    zeggen 2 vrouwtjes ach hij heeft honger, dus ik zei nou hij heeft net z'n fles op...
    nee hoor zegt er één hij heeft echt honger, kijk maar hij zuigt op zn handje...
    Ja zei ik hij wil graag zijn speentje. maar die mocht ie niet van de andere mevrouw dat was slecht voor zijn tanden en spraak :D (met 2 maanden zal dat zo'n vaart niet lopen denk ik...;));)

hihi en de ander bleef maar volhouden dat ie honger had :D ik moest er ook wel om lachen en heb maar gezegd dat ik snel de fles zou geven ;)

19. adi

adi Niet meer actief

hahahahaha

ik zou echt vragen 'willen jullie hem overnemen dan, ik snap er toch niks van blijkbaar :)'

Nu deze topic toch totaal off-topic gaat denk ik dat Peri stiekem mijn schoonmoeder en mijn moeder samen zijn (die samenzwerend mij volgen op deze forum ;))
    Gisteren was ik het bad aan het vullen voor de kindjes. Komt de s-moeder binnen te vertellen dat ik echt te veel water in had gedaan, 'zo verdrinken ze nog' (ong 30cm water voor zittende bijna dreumesen :().
    Daarna kwam mijn moeder binnen om te vertellen dat er echt veel te weinig water in het bad zat :D:D, en vervolgens weer met dat stomme 'er-mag-geen-water-in-oortjes' verhaal.

O ja, mijn moeder had ook dat artikel gelezen over kankerverwekkende zonnebrandmelk :D. En ze had gelezen dat kinderen niet te vaak ingesmeerd mogen worden (ik lees dat als 'niet elk half uur'). Zegt mijn moeder: 'dus je weet dat je ze nu NIET ELKE DAG moet insmeren :)'

20. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    niet te vaak ingesmeerd mogen worden (ik lees dat als 'niet elk half uur'). Zegt mijn moeder: 'dus je weet dat je ze nu NIET ELKE DAG moet insmeren hahaha!

ja idd we zijn helemaal afgedwaald.
    mogen we hier eigenlijk nog wel beppen dan?

Deel Deze Pagina