Hoi allemaal! Ik heb het nog nooit gehad met deze testen maar de verpakking is veranderd en mss de testen ook wel? Gisteren een kruidvat 2v5 test gedaan, negatief. 2 uren later stond er een heel licht 2de streepje op. Vanmorgen weer getest, nu binnen afleestijd een 2de streepje alleen zo licht dat je hem bijna niet ziet. Hij lijkt grijs te zijn maar kleurt nu wel roze bij na bijna een uur. Al kan ik het in lamplicht slecht zien wat voor kleur ie heeft. Ik zit 11 dpo en vraag me nu af of die testen iets van hcg opsporen of dat er tegenwoordig een voorgedrukt lijntje op staat??? Iemand dat ooit gehad?
Ik heb ook de nieuwe verpakking nu en hem net nog gebruikt maar zag vooraf geen streepje. Ik testen ook positief rond die tijd maar wel met de oude verpakking.
ik heb ook die nieuwe gebruikt. werken gewoon super! toen ik niet zwanger was helemaal wit. toen ik wel zwanger was, testte ik op 11 dpo heeeeel licht en het lijntje kwam pas na de 5 min. volgende dag was hij wel duidelijker! ik zou zeggen, even blijven doortesten. succes!
Heb ik bij de kruidvat testen nog nooit meegemaakt. Tenminste niet dat er een voorgedrukte op staat! Je bent nog wat vroeg, ik zou door testen! (maar dan wel met dezelfde!!). Spannend hoor!
Thanks meiden! Ik twijfelde zo...het streepje van vanmorgen is zo licht dat je hem bijna niet ziet...die van gisteren was duidelijker. Ik ga morgen nogmaals testen en kijken wat er dan gebeurd...hopelijk word ie duidelijker!!
Ik had in het begin ook hele vage streepjes van wit/grijs tot nét niet roze.. Frustrerend i know! Uiteindelijk had ik pas 8 dagen over tijd een duidelijk positieve test. Ik zou zeggen door testen Wel zijn de meningen verdeeld over de nieuwe kvk 2v5 maar mijn testen bleven echt omo wit toen ik niet zwanger was. Succes!!
Ik duim voor je maar ik vind die testen echt waardeloos sinds de nieuwe verpakking. Heb nu 2x meegemaakt dat er gewoon een heel mooi, roze lijntje verscheen binnen de tijd maar ik gewoon niet zwanger was! Het was natuurlijk geen knal streep, best licht maar wel duidelijk. Heb dit alleen gehad met de nieuwe verpakking.
check mijn profiel maar eens voor een voorgedrukt lijntje. Dit lijntje kreeg ik ook na de afleestijd, maar toch echt niet zwanger.
sweet dreams, thanks! Mijn streepje is iets dunner maar wel rozer. Ik twijfel of het nu wel of geen indroger is...na ja we zien het vanzelf, donderdag is mn nod. ( heb vroeg getest want was zo nieuwsgierig, ga nooit weer vroeg testen trouwens want dit is ook niks haha!)
Ik heb helaas ook niet de beste ervaringen met deze testen. Al schijnt het meer uitzondering dan regel te zijn. Helaas ook een paar keer lichte lijntjes gehad die met name na de afleestijd erg goed zichtbaar werden.. Ik hoop het zo voor je Panter!! Ga enorm zitten duimdraaien!
hier ook van die lichte lijntjes gehad, maar alleen maar voor NOD en dan 1 of 2 dagen overtijd ongesteld geworden.. Dus zat wel wat maar is niet goed gegaan. Dit is heel vaak het geval en daarom zou je niet voor NOD moeten testen..
hier ook een licht lijntje gehad, maar dan wel buiten de afleestijd en was toen echt niet zwanger. Vind dat ze toch regelmatig indrooglijntjes geven die testen. Ik duim voor je dat je zwanger bent, maar zou nog even wachten met testen.
Thanks meiden, ik ga wachten tot donderdag voor ik weer ga testen. Ga er nu van uit dat het een indroger was. het zou ook te mooi zijn om waar te zijn, maak mezelf helemaal gek! Wel apart dat ik nog nooit in mijn 5 jarige testverleden iets soortgelijks heb gehad en ik test altijd met kv2v5. Maar goed, de verpakking is veranderd en mss de testen ook wel. Nu nieuw! Kruidvat 2v5 euro testen mét indrooglijntje
Tja en ik had 1 test met indrooglijn en de andere uit het doosje had het niet. Gewoon donderdag nog eens testen en dan zal het wel duidelijker moeten zijn.
@Panter, Das balen zeg. Ik ken het want ik heb 2 weken geleden exact hetzelfde gehad en was eigenlijk al een beetje blij. Mijn man geloofde het al niet. Een dag later alles omo wit.. Ik begreep er niks van. Ook met die niewe verpakking. Ik hoop toch voor je dat het wel raak is. Misschien is het gewoon nog te vroeg. duimen draaien hier.
Haha ja vanmorgen ook getest...grijs lijntje. bijna niet zichtbaar. Voorgedrukt lijntje, ik ben niet zwanger.... Rottesten, ik was er jaren erg tevreden over en heb dit nog nooit gehad. Ik koop ze iig niet weer!
Jeetje dat is balen meid Heel vreemd van die testen, ik heb het ook nog nooit gezien hij was altijd gewoon wit. Dit brengt verwarring en valse hoop. Heel veel succes de volgende ronde Panter!
Die KV testen zijn echt verschrikkelijk geworden. Vooral voor ons neurotische testers. Gebruik ze ook jaren. Nooit vals negatieve testen gehad tot vorig jaar. Haast bij iedere IVF poging was er een licht streepje rond testdatum te zien, maar na bloedtest (hcg) telkens een negatieve uitslag. Als je wel zwanger bent is testen met deze test uitstekend... Good luck meid! Net bevallen van een ieniemienie ventje met 35w3d. Hij doet het goed maar te klein en te licht! Ligt nog op neonatologie